“Isterinya Juga Mencivm Suaminya Berulang Kali.”

Ustaz Dr. Yulian Azhari yang turut bersama-sama memandikan jenaz4h pelakon, Allahy4rham Ashraf Sinclair mendedahkan isterinya, Bunga Citra Lestari mencivm jenaz4h suami berulang kali.

Bercakap menerusi saluran YouTube beepdo, Yulian yang difahamkan turut berada di kawasan Pejaten, Jakarta Selatan, menambah arw4h juga seorang yang sering mendekati anak yatim.

“Mengikut informasi ketika lakukan solat jenaz4h, arw4h seorang yang sering mendekati anak-anak yatim. Arw4h sering berkunjung ke rumah anak yatim di kawasan sekitar.

“Sesiapa pun, pastilah akan menitiskan air mata kerana anaknya masih kecil. Usianya seakan-akan anak saya yang berusia tiga tahun lebih dan isterinya juga mencivm suaminya berulang kali.

“Memang tidak kuat kerana arw4h pergi pada usia yang muda. Tapi apa boleh buat, semuanya atas kuasa Allah SWT. Semua makhluk berny4wa akan menemui kem4tian.

“Namun kita sesama manusia perlu sabar. Kita doakan semoga arw4h ditempatkan di kalangan mereka yang mulia di sisi Allah SWT,” antara kenyataan yang dipetik.

Dr. Yulian turut menjelaskan, majlis tahlil akan dilangsungkan selama seminggu di kediaman arw4h.

Terdahulu media melaporkan, Ashraf atau nama sebenarnya, Ashraf Daniel Bin Mohamed Sinclair mengh3mbuskan naf4s terakhir kira-kira jam 4.51 pagi tadi pada usia 40 tahun.

Allahy4rham mendirikan rumah tangga bersama BCL sekitar tahun 2008 lalu dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Noah Sinclair yang kini mencecah usia 10 tahun.

Ikuti rakaman penuh temu bual penuhnya di sini;

Sumber: Saluran YouTube beepdo

Sumber : MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.