“H4srat Tidak Kesampaian” – Ini Keputusan Nya Dan Sebab Mengapa Buat Ramai Tak Sangka

Kem4tian kanak-kanak berusia 7 tahun yang mayatnya ditemui di dalam t0ng air pada beberapa hari lalu begitu mengejutkan negara.Kanak-kanak yang dipercayai did33ra ibu kandung dan bapa tirinya itu menjadi topik hangat hujung minggu lalu berikutan kisah sedihnya yang baru sahaja tinggal dengan keluarga kandung selepas tiga bulan berpisah dengan keluarga angkat.

Namun begitu, hasrat keluarga angkatnya yang ingin membawa pulang jen4zah adik Amir pulang ke Rawang, Selangor dan dikebvmikan disana tidak kesampaian selepas jenaz4h diserahkan kepada waris.

Menurut kakak angkat allahy4rham, jenaz4h akan dikebvmikan di Jasin, Melaka selepas pihak keluarga kandungnya tidak memberi keizinan untuk dibawa ke Rawang.

Setakat ini, laporan daripada bed4h si1asat belum diperoleh dan pihak keluarga angkat memohon agar orang ramai dapat mendoakan urusan pengebvmian dipermudahkan pada hari ini. Mereka juga menyerahkan segala urusan berkaitan k3s kepada pihak polis.

Dalam pada itu, mereka juga berharap warganet sudi mendoakan kekuatan ibu mereka kerana wanita itu begitu sedih dengan keputusan tersebut berikutan hasrat menbawa pulang jen4zah Amir tidak kesampaian.

Hal ini kerana mereka tidak mempunyai sebarang hak walaupun telah mengasuh Amir sejak berusia dua bulan sebelum diminta kembali oleh ibu kandungnya pada tiga bulan yang lalu.

Ulasan Pihak Berkuasa 

Sumber: Tuhfah8

Sumber: OMM

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : http://transformasi.pw/2021/02/01/xlehh-wat-gapoo/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.