Awal Ashaari Beritahu Kenapa Tak Pakai Mask Ketika Di Majlis Nikah Neelofa

Kec0h di media sosial tentang majlis pernikahan usahawan terkenal, Neelofa dan Haris Ismail dikatakan gag4l mematuhi standard operating procedure (SOP) majlis yang ditetapkan iaitu pemakaian pelitup muka dan penjarakkan ketika  negara masih bertarung dengan wab4k berbah4ya, COV!D-19.

Apa yang menjadi perhatian kami apabila pengacara hebat, Awal Ashaari tampil memuat naik satu posting foto dia dan isterinya, Scha Alyahya bersama pasangan sejoli di atas pelamin tanpa memakai pelitup muka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Awal Ashaari ® (@awalashaari)

Dalam posting tersebut Awal menerangkan pada bahagian kapsyen kenapa mereka tidak memakai pelitup muka apabila berada di majlis gilang-gemilang tersebut sebelum ada pihak yang cuba meny1asat mereka.

Menurutnya, sepanjang masa mereka memakai face mask cuma mereka hanya menanggalkan topeng muka ketika ingin makan dan bergambar bersama pengantin di atas pelamin saja.

May be an image of 1 person and text that says "awalashaari Dalam jutaan bunga kat belakang tu, dua kuntum bunga yang palling cantik, paling wangi, dan paling berseri seri. Satu bunga saya dah petik, satu lagi disunting Haris. Lelaki lain boleh lah ambik bau bunga bung lain yang masih banyak kat backdrop tu. Selamat Pengantin Baru @neelofa & Haris. Jangan siasat saya dan bunga Saya pls. Kitorang pakai mask sepanjang masa kecuali time nak ambik gambar dan makan Sebab kita takde langsir mcm pengantin Edited 1h"

Dalam pada masa yang sama, Neelofa memberi komen pada posting tersebut dengan mengucapkan terima kasih kepada pasangan tersebut serta meletakkan emoji gelak dan love tanda dirinya sentiasa menyayangi sahabatnya itu.

Malah, pengikut Awal juga memberi emoji gelak sakan kerana terhibur dengan penjelasan pengacara Melodi itu.

May be an image of 1 person and text that says "neelofa u both!!! Love u guys always! 881 likes thank to Reply View 15 replies azimyahaya netizen jgn lupa baca caption likes Reply rohaiyu_harun rohaiyu_ caption X pernah X win 2likes Reply sariah.bahad 1like Reply easyshopping_patchwork 1like Reply By5 bykeishaadelia 1like Reply mrssyimaa_marsyia hahahaha 1like Reply hrtkaaa_ awal skg dah pandai buat lawak. caption kelakar2. 1like Reply kaymirza Reply"

Apa pun yang terjadi, kami doakan hubungan Neelofa dan Haris  kekal sehingga akhir hayat.

Sumber: instagram

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : Kool Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.