“Selamat pengantin baru ex husband”- Ex-Wife Dijemput Isteri Baru Ke Majlis Kahwin Bekas Suami! Akhirnya Ini Yang Berlaku

Setiap pasangan suami isteri mesti ada pasang impian nak kekal bersama hingga akhir hayat. Hingga ke Jannah la orang kata. Tapi, kita sebagai hamba hanya mampu merancang dan berserah kepada takdir yang menentukan masa depan kita.

Menerusi perkongsian video oleh Farhana Farah di Tiktok pada 29 Mac lalu yang mendapat lebih 100 ribu tontonan dan lebih 6 ribu likes, video tersebut menarik perhatian ramai orang apabila wanita yang berkongsi video itu sebenarnya bekas isteri kepada pengantin lelaki di dalam video Tiktok itu.

@farhanafarah2Slmt pengantin baru Ex hb… Semoga berbahagia hingga ke Jannah.. wlu aku dgn kau sentiasa berperang, tp aku tumpang happy di hari bahagiamu.#fyp♬ original sound – 🕸KroNoLoC🕸

Farhana berkongsi cerita yang dia dan anak-akaknya dijemput oleh isteri baru bekas suaminya itu ke majlis perkahwinan mereka baru-baru ini. Jarang la isteri baru ajak ex-wife ni. Rare betul.

Bila tengok video itu balik, dapat lihat yang riak wajah Farhana yang ‘happy’ bila tengok bekas suaminya itu sudah berkahwin dengan wanita lain. Aik, tak jeles ke?

“Walau aku dengan kau sentiasa berperang, tapi aku tumpang happy di hari bahagiamu.”

Tak semua wanita boleh ‘kuat’ untuk tengok lelaki yang sebelum ini pernah menjadi pasangan mereka kini berdamping dengan wanita lain. Tapi, Farhana ini sudah redha terima takdir yang jodohnya bersama bekas suaminya itu tidak panjang.

“Semoga berbahagia hingga ke Jannah.”

Berbaik demi anak-anak

Menerusi satu video lain, Farhana menceritakan yang sebenarnya isteri baru suaminya itu yang menjadi punca mereka kembali berbaik semula demi memastikan anak-anak mereka mendapat kasih sayang dari seorang bapa dengan secukupnya.

@farhanafarah2Kami x sangka pun pic smlm tu jd viral… semuanya ada hikmah disebaliknya… Tq Allah sbb bagi org sekeliling yg baik utk kami..#redhaituygterbaik#♬ Banana (feat. Shaggy) [DJ FLe – Minisiren Remix] – Conkarah

Farhana dan wanita itu juga berharap masing-masing dapat wujudkan keluarga yang bahagia. In Shaa Allah.

Farhana ni memang betul-betul kuat tengok bekas suami di dah kahwin baru depan mata. Takpelah, kita doakan semoga jodoh Farhana pula yang datang lepas ni. Amin…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Farhana Farah via Lobakmerah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.