Ig Nonny papar foto wanita x p4kai baju pula, sekali Mila Jirin Komen, Memang Pedas

Hati manusia sifatnya berbolak balik, begitu juga iman yang sentiasa ada naik turunnya. Tak dinafikan lagi, semua orang pasti pernah mengalami saat itu, bukan?

Tiada manusia yang sempurna dalam dunia ini. Begitulah seperti yang dialami salah seorang bekas peserta Akademi Fantasia musim ke-5 ini.

Setelah sekian lama menyepi dari dunia hiburan, timbul pula kontr0versi berkenaan gambar sekksi dikongsi oleh penyanyi Nonny Nadirah yang serta-merta menjadi bualan hangat netizen apabila ada yang mendakwa dirinya sudah membuka tudung.

Berikutan dakwaan tersebut, rakan-rakan industrinya prihatin dan memberi pesanan buat pelantun lagu ‘Runtuh’ itu agar sentiasa kuat menempuhi segala ujian dan dugaan dari Tuhan.

Susulan daripada segala perhatian diberikan oleh rakan-rakan artis, baru-baru ini Nonny dipercayai telah memadam gambarnya itu di laman sosial Instagram.

Namun, sangkaan tersebut meleset, kerana gambar s3ksi tersebut masih ada, malah dia telah berkongsi satu lagi gambar s3ksi dalam bilik air dengan tidak berbaju

Selepas menggemparkan industri Tanah Air dengan memuat naik gambar seorang wanita sekksi yang menampakkan sebahagian kakinya di Instagram, media sosial pelakon wanita, Nonny Nadirah kembali dengan fot gambar wanita berkemban pula.

Berkemban pulak

Walaupun tidak memperlihatkan wajah, namun dapat diperhatikan seolah-olah wajah Nonny dari sisi tepi memandangkan wanita tersebut tidak berhijab dan mendedahkan sebahagian belakang badannya.

Selepas menggemparkan industri Tanah Air dengan memuat naik gambar seorang wanita sekksi yang menampakkan sebahagian kakinya di Instagram, media sosial pelakon wanita, Nonny Nadirah kembali dengan fot gambar wanita berkemban pula.

Berkemban pulak

Walaupun tidak memperlihatkan wajah, namun dapat diperhatikan seolah-olah wajah Nonny dari sisi tepi memandangkan wanita tersebut tidak berhijab dan mendedahkan sebahagian belakang badannya.

Dengan kapsyen ringkas menulis ‘soap’, Instagram Nonny turut mempromosikan akaun Instagram minuman kesihatan dikenali sebagai @jusmandak_hq.

Pastinya ramai yang tertanya-tanya tentang hal tersebut kerana Nonny Nadirah merupakan pelakon yang dikenali dengan imej berhijab dan menutup aurat sejak dia mulai berhijrah beberapa tahun lalu.

Lebih-lebih lagi setelah sahabat baiknya, Mila Jirin turut serta mengambil berat terhadap dirinya, menasihati dan mendoakan penyanyi berusia 32 tahun terbabit.

Dalam entri terbaru, nampaknya Mila telah cuba menasihati dengan baik, namun ternyata teguran dari Mila itu tidak di endahkan. Beriktu perkongsian terbaru dari Mila Jirin

AKU CUMA ADA DOA ….AKU DOA MOGA ALLAH JENTIK HATI KAU…AKU DOA ALLAH KETUK KEPALA KAU

Sebab hanya Allah mampu ubah apa yang ada dalam kepala otak kau.

Punya ramai DM / KOMEN m4ki hamun aku sebab aku TEGUR KAU secara terbuka.. Sampai aku terpaksa off komen sbb aku pulak yang strrss…Aku tak B0D0H nak tegur tanpa betul betul lakukan apa yang perlu di lakukan sebagai sahabat!

Takkan lah b00oh aku tak whatsapp…tak call…tak direct bercakap…Kau JANJI kat aku tapi???

Sebelum aku cakap secara PUBLIC. Ada SEBAB aku LOUD!! Aku tak perlukan PUBLISITI pun seperti mana orang dok kutuk aku..

Aku telan orang m4ki hamun aku…Aku telan orang kutuk aku asalkan AKU DAPAT BAGITAU PADA 1 DUNIA NI YANG KAU TU ANAK YANG BAIK! SAHABAT YANG BAIK!

Harini aku antara yang SANGAT FRUST! Rasa macam selama ni aku bercakap dengan seorang PELAKON!

Mungkin selama ini aku sahaja yang anggap kau SAHABAT…

Tahniah sahabat!

Aku dah tak mampu buat apa apa…mungkin 1 JUTA FOLLOWERS yang kau impikan

AKU CUMA ADA DOA ….AKU DOA MOGA ALLAH JENTIK HATI KAU…AKU DOA ALLAH KETUK KEPALA KAU. Sebab hanya Allah mampu ubah apa yang ada dalam kepala otak kau.

Aku post kat sini, sebab aku tau ko akan baca disini….

BERITA perubahan penampilan pelakon Nonny Nadirah yang dikatakan semakin sekksi baru-baru ini turut memberi tempias kepada bekas teman lelakinya iaitu aktor Niezam Zaidi.

Menurut Niezam atau nama sebenarnya Mohd Niezam Mohd Zaidi, dia menerima banyak mesej daripada netizen di laman sosial yang mengatakan dia mampu mengubah Nonny ke arah yang lebih baik dengan menikahi aktres tersebut.

Namun ada juga segelintir netizen yang menuduh pelakon berusia 29 tahun itu sebagai punca Nonny atau nama sebenarnya Nonny Nadirah Zainuddin berubah seperti itu.

Dalam postingnya sebelum ini pun turut memaparkan imej wanita sekksi sehingga membuatkan sahabatnya yang juga penyanyi, Mila Jirin berasa bimbang akan keadaan Nonny.

Rata-rata rakan artis juga menafikan Nonny berpenampilan sebegitu dan yakin bahawa Intagram pelakon kelahiran Sabah itu digodam seseorang.

Walau bagaimanapun, setakat hari ini masih belum ada sebarang penjelasan dari pihak Nonny sendiri dan kali ini Instagramnya sekali lagi memaparkan gambar wanita sekksi seakan wajahnya walaupun tidak ditunjukkan secara jelas kepada umum.

Semoga tiada khabar kurang enak didengar tentang keadaan Nonny Nadirah ketika ini.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: https://justbdallnews.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.