[FOTO] Gadis Terpaksa ‘Menebalkan’ Muka Untuk Memikat Crush Sendiri.

0
246

Anak muda yang aktif menggunakan laman media sosial pada hari ini boleh dikatakan dapat membantu mereka bagi bertemu dengan pasangan hidup masing-masing.

Itulah terjadi kepada seorang gadis bernama Siti Nur Aminah atau lebih mesra dengan panggilan Hanima apabila berkahwin dengan seorang jejaka yang dikenali menerusi laman Twitter miliknya.

Walaupun pada mulanya dia mendakwa suaminya, Deed seorang yang sombong namun gadis berusia 25 tahun itu terpaksa menggunakan prinsip ‘perigi mencari timba’ bagi mengambil hati jejaka tersebut.

Hanima berkongsi kisah menamatkan zaman bujangnya dengan menyatakan dia terpaksa ‘menebalkan’ muka untuk memikat Deed menerusi Direct Message di laman Twitter.

“Tebalkan muka sis DM dia kat Twitter, sekarang dah jadi suami,” tulisnya.

Posting tersebut menarik perhatian orang ramai dan diulang kicau sebanyak 26,609 kali dengan mendapat 28,530 tanda suka.

Menurut Hanima, pada mulanya mereka sekadar berkawan sahaja dan mula menjadi pasangan kekasih sejak setahun lalu.

“Plot twist. Aku DM tp dia hi hi bye bye je. Dia sombong tak pandang sis. So kitaorang kawan je. Last year baru dia suka sis. Jual mahal dia ni,” tambahnya.

Sejak postingnya menjadi tular, ramai juga individu yang masih solo meminta pelbagai cara dan tips bagaimana mahu mulakan bagi memikat crush masing-masing.

Wahh min pun tumpang gembira la! Tak sia-sia mencuba kan. Semoga perkahwinan Hanima dengan suaminya kekal bahagia.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! LM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumat

Sumber : hanimaamnhtzmn Via OhMyMedia