“Allahu ment4l jap bila…” S4rat Hamiil Ketika Anak Masih Kecil, Instafamous Menangis Kerana Terlalu Penat

Setiap wanita melalui fasa berbeza apabila sedang berbadan dua, mungkin ada yang berdepan dengan c4baran namun tak mustahil juga urusan keh4milan itu dipermudahkan.

Bagi personaliti media sosial Adira Salahudi, keh4milannya kali ini mencabar apabila jarak usia anak pertamanya sangat dekat dengan bayi yang dikandungnya kini.

Malah, ded4h Adira dia yang kini sudah memasuki fasa trimester ketiga keh4milan berdepan kepenatan melampau hingga membuatkannya menangis.

“Adira sebenarnya lately penat yang tak boleh cakap. Sampai ada 1 malam tu Adira menangis sebab penat sangat. Penat bila masuk 3rd trismester ni lain macam kali ni.

“Tengok Arsel pun nak mengalir je air mata ni. Rasa diri ni bersalah sangat sebab tak uruskan anak dengan baik. Lagi lagi Arsel tengah fasa bermanja sekarang ni. Pantang tinggal je menangis. Dengan semua orang dalam rumah ni dia macam tu.

“Sampai tahap I masuk toilet kena buka pintu. Memang pening, nak handle Arsel, handle diri sendiri yang tengah pregnant, handle bisnes. Nak nak production raya!” katanya.

Namun, Adira bersyukur dikelilingi keluarga yang sentiasa menyokongnya dalam setiap perkara.

“Allahu ment4l jap bila apa yang kita plan tak berjalan seperti yang di plan. Tapi I always remind diri i yang Allah tu sebaik baik perancang! Alhamdulillah everything went well. InsyaAllah!” tambahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@adirasalahudi)

Adira pernah mencvri tumpuan ramai apabila mengumumkan dirinya kembali berbadan dua ketika anak sulung mereka baru berusia 7 bulan.

Usahawan itu mendirikan rumah tangga bersama personaliti media sosial juga, Ammar Azizan pada September 2019 dan dikurniakan seorang bayi lelaki, Arsel yang kini berusia sembilan bulan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : GEMPAK

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.