“Per1t lahirkan Haq ke dunia masih mama terasa..”, Sheila Rusly titip dedikasi khas buat anak

Bersempena dengan ulang tahun kelahiran anak sulungnya, Uzair Haqimy yang ke-20 pada 20 Disember lalu, Sheila Rusly telah titipkan dedikasi khas buat anaknya itu.

Menerusi kapsyen yang ditulisnya, Sheila meminta agar anaknya itu tidak lupa jasa dan pengorbanannya apabila dia sudah dewasa kelak.

“Mama makin hari makin tua.
Haq makin hari makin dewasa.
Makin hari makin jauh jarak kita.Sebab ada tempat lain untuk Haq bermanja.Perit lahirkan Haq ke dunia masih mama terasa.Jangan sesekali lupa mama yg menjaga.Mama doakan hidup Haq senang & berjaya. Happy Birthday anak mama yg perkasa❤️ @uzairhaqimy69
#mynyawa #mylegacy #sentiasabersyukur #alhamdulillah“, tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

Mama makin hari makin tua. Haq makin hari makin dewasa. Makin hari makin jauh jarak kita.Sebab ada tempat lain untuk Haq bermanja.Perit lahirkan Haq ke dunia masih mama terasa.Jangan sesekali lupa mama yg menjaga.Mama doakan hidup Haq senang & berjaya. Happy Birthday anak mama yg perkasa❤️ @uzairhaqimy69 #mynyawa #mylegacy #sentiasabersyukur #alhamdulillah

A post shared by Sheila Rusly (@sheilarusly_jspictures) on

Melihat di ruangan komen, peminat serta orang ramai memberi reaksi masing-masing malah turut mengucapkan ucapan selamat hari lahir buat Haqimy.

Sumber: Instagram Sheila Rusly

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.