“Takde tiket sampai hari ini, tolong kami…” – Jiwa Fad mer0nta nak balik jumpa Abam

Tidak dapat nak digambarkan perasaan Fad sekarang, terkini rakan-rakan yang lain sudah mula berkumpul di perkarangan Masjid Gombak Utara menunggu jen4zah Abam.

Namun, Fad masih di Jepun dan kini sedang mencari jalan untuk pulang ke Malaysia dengan secepat mungkin, namun difahamkan tiket pulang paling cepat pun malam ini.

Menerusi hasil temubual di oleh astro Gempak, Fad berasa sangat terkiI4n tidak dapat pulang ke Malaysia untuk melihat Abam dan menguruskan jen4zah Abam.

Tambah Fad, Abam adalah antara insan yang membantunya untuk berjaya dalam bidang seni, tanpa Abam dia mungkin tidak akan sampai ke tahap ini.

Fad memohon maaf tidak dapat bersama-sama di hari pengebum!an Abam, namun Abam akan sentiasa berada di dalam ingatan sehingga akhir hay4tnya.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

Fad terkilan tak dapat bersama dengan Allahyarham di saat akhir.

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak) on

Sementara itu, di IG isteri Fad, Syaheera, sempat berkongsi mengenai suaminya yang kini masih berduka dengan pemergi@n Abam.

Dapat diperhatikan, jiwa Fad bagaikan sudah hanc0r menerima berita kehil4ngan sahabat baik dalam keadaan yang sebegitu. Hanc0r luIuh hatinya tidak dapat melihat Abam buat kali terakhir.

 

 

Difahamkan, Masjid Gombak Utara sudah dipenuhi dengan keluarga, rakan artis dan kenalan yang sedang menunggu ketibaan jen4zah Abam untuk disembahyangkan..

Sumber : Astro Gempak & Syaheera

Via OMM / media.diariviral.com

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.