Ziarah kub0r Abam, anak Achey toleh belakang & lambai tangan seolah2 nampak arw4h

Hampir sebulan arw4h Abam Bocey meningg4lkan kita, tetapi sehingga kini Achey masih setia melawat pus@ra sahabat baik dan rakan seperjuangannya.

Terbaru, Achey bersama anak perempuannya bernama Nur Tiara Zinnirah, sekali lagi menzi@rahi pusara arw4h Abam di Tanah Perkub0cruan Islam Jalan Sungai Pusu, Gombak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Tiara lambai siapa tu.?

Namun, dalam video yang dikongsikan pelawak tersebut telah meraih tumpuan ramai, kerana dapat dilihat ketika mahu beredar daripada pusara arw4h, diperhatikan Tiara sempat menoleh ke belakang dan melambai ke arah kub0r.

Menerusi kapsyen, Achey memberitahu sebelum lahirnya Hamzah, Tiara satu-satunya b@yi yang sangat selesa bersama arw4h kerana kebanyakkan budak-budak lain agak tak0t melihat arw4h Abam..

Dia lambai kau Bam…

Justeru, melihat tind4kan Tiara ketika pulang menzi@rahi pus@ra Abam, Achey seperti menganggap anaknya seolah-olah melambai arw4h Abam.

Mungkin dia nampak apa yg kita x nampak

Mendapat hampir satu juta tontonan, rata-rata netizen juga berasa s4yu melihat apa yang diIakukan oleh anak Achey. Malah, ada yang beranggapan mungkin dia mampu melihat apa yang kita tidak dapat lihat dengan mata kasar.

via OMM

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.