Belum Bertudung Secara Kekal, Sharifah Shahirah malu nak mengaku bertudung…

Pelakon, pengacara dan penyampai radio Sharifah Shahira malu mengaku dirinya sudah bertudung kerana masih banyak perkara yang perlu dipelajari.Namun, Penyampai radio Sharifah Shahirah memaklumkan dirinya masih belum bertudung secara kekal.Menurut Sharifah Shahirah atau lebih mesra disapa Shiera, 46, dia selesa dan suka memakai tudung tetapi mengakui masih ‘free hair’.

 


Tampil dengan imej berhijab, ramai peminat memuji penampilan penyampai radio Suria FM, Sharifah Shahira atau lebih mesra disapa Shiera.

Shiera, 45, bagaimanapun berkata dia enggan membuat pengakuan sudah mengenakan tudung sepenuhnya kerana masih banyak lagi perkara yang perlu dipelajari sebelum membuat keputusan itu.

Shiera enggan bertudung kerana terpaksa dan bersyukur dikurniakan keluarga yang memahami.

 

View this post on Instagram

 

Aku cakap nak berdua beegambar….@sharifah_sakinah cakap dia ganti @tallisya72 Happy anniversary … Tqq kek @ladybosscake …ooo ada surprise buat cupcake kita…mak kita order ye…waa terkejut

A post shared by Shiera Al-Khaired (@shieraijoy) on

&

“Sebenarnya ramai yang direct massage saya di Instagram tanya pasal bertudung ni dan saya minta mereka mendoakan yang terbaik.

“Ramai orang yang mendoakan, saya dah pelan-pelan pakai tudung. Sebab liat betul kita ni, hidayah tu jauh. Tak tahu la,” jelas Shiera

Sumber: mStar Online via Gempak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.