Syafiqah Aina ‘borong’ handbag jenama terkenal buat pekerja2, “Menangis tengok…”

Pasangan usawahan terkenal, Syafiqah Aina bertindak membelikan jenama beg terkenal, Charles & Keith kepada pekerja-pekerjanya dan berkongsikan saat-saat itu menerusi laman Instagram sehingga membuatkan warganet menangis melihatnya.

Syafiqah Aina memberitahu bahawa salah seorang pekerjanya meletakkan foto wallpaper beg tangan jenama berkenaan sebagai wishlist kemudian pekerja lain berkongsi duit untuk hadiahkan beg tangan itu kepada dia.

Oleh kerana, dia senang melihat perkara itu terus tergerak hati dan menceritakan kepada suaminya lalu ia membuatkan Aina mahu menghadiahkan juga pada yang lain benda yang sama.

“Aina paling syukur bila dari awal dulu staff biasakan baca Al Waqiah setiap pagi dekat office untuk jaga keberkatan rezeki tu.

“Diorang sangat bahagia & Aina tahu bahagia bukan sebab mengharapkan hadiah dari Aina & Hafiz. Tapi sebab syukur surrounded & berada dalam family AINAA. And so do I!”

Menerusi perkongsian video, dapat dilihat juga Aina gembira kerana dapat membelikan hadiah buat pekerja-pekerjanya apatah lagi, mereka juga bahagia sehingga ada yang menangis.

“To all Customers, Usahawan AINAA Beauty (Agents/Stokists & Followers. Video ni Aina share untuk you guys tahu, nilai hasil dari support semua. AINAA akan share & happykan seramai yang mungkin.”

 

View this post on Instagram

 

. Haritu one of my Management Team letak dekat Wallpaper gambar Handbag Charles & Keith as wishlist dia. Then team mate yang lain share duit untuk hadiahkan handbag tu diam diam pada dia. I’m so happy to see that! Terus tergerak hati & Aina cerita dekat Hafiz, Aina nak hadiahkan yang lain jugak benda yang sama. Hafiz cakap okay, jom nanti kita keluar cari handbag untuk diorang! Aina paling syukur bila dari awal dulu staff biasakan baca al Waqiah setiap pagi dekat office untuk jaga keberkatan rezeki tu Diorang sangat bahagia & Aina tahu bahagia bukan sebab mengharapkan hadiah dari Aina & Hafiz. Tapi sebab syukur surrounded & berada dalam family AINAA. And so do I! To all Customers, Usahawan @ainaabeautyofficial (Agents/Stokists) & Followers. Video ni Aina share untuk you guys tahu, nila hasil dari support semua. AINAA akan share & happykan seramai yg mungkin Hopefully you guys pun happy! 🤍

A post shared by Syafiqah Aina (@syafiqahaina) on


Dalam pada masa yang sama, warganet diruangan komen terharu dan mendoakan agar pasangan usahawan berkenaan dimurahkan rezeki.

Pergh, kalau dapat kat min, ser0nok g!ler… Compen keje rajin2! Bos sgt2 menghargai pekerja…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: HCl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.