“Ada 2 Perkara Yang Tak Berubah Sejak 10 Tahun Lalu…”- Shahida Dedah Aliff Syukri…

Isteri kepada jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid mengimbau kenangan sewaktu keluarga mereka tidak sepopular kini.

Menerusi laman sosial Instagram, Shahida berkongsi dug4an dan cabaran yang dilalui untuk mencapai tahap pada ketika ini adalah tidak mudah.

“Masa ni tahun 2011… Masa ni kita bahagia dengan cara kita. Tak dikenali seperti hari ini. Tetapi dugaan dan cabaran yang dilalui untuk sampai ke hari ini juga bukan mudah.

“Tetapi bersyukurlah, apa pun yang Allah takdirkan untuk kita adalah yang terbaik sebenarnya,” kongsinya.

Namun Shahida juga menyatakan terdapat dua perkara yang tidak berubah dalam kehidupan mereka walaupun usia perkahwinan mencecah hampir 10 tahun.

 

View this post on Instagram

 

Masa ni tahun 2011…masa ni kita bahgia dengan cara kita….x dikenali seperti hari ini…..tapi dugaan dan cabaran yg dilalui utk sampai ke hari ni juga bukan mudah…..Tapi bersyukurlah..apapun yg Allah Takdirkan utk kita adalah yg terbaik sebenarnya….tinggal nak bersyukur je….. @qadejah_terlajaklaris pun kecil lagi….. . Ada 2 perkara yg x berubah sampai sekarang iaitu @aliffsyukriterlajaklaris tetap dgn jubah dia dan saya tetap dgn tudung sarung saya🤣🤣🤣…meskipun hampir 10 tahun berlalu…..byk benda berubah tapi 2 benda ni mmg sukar nak ubah😅 . saya dulu mmg kurus melidi kalau tiup angin pun rasa nak melayang..lepas bersalin yusoff je mok2 sikit sampai sekarang🤭

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

“Ada dua perkara yang tidak berubah sampai sekarang iaitu @aliffsyukriterlajaklaris tetap dengan jubah dia dan saya tetap dengan tudung sarung saya.

“Meskipun hampir 10 tahun berlalu… Banyak benda berubah tetapi dua benda ni memang sukar nak ubah,” tulisnya.

Terdahulu, Aliff dan Shahida berkahwin pada Ogos 2007.

Pasangan ini dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawy dan Raudhah serta seorang anak angkat.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.