Baju Tersel4k Waktu Tengah Menari, Video TikTok Nora Danish Dipenuhi Komen Nak4l

Menjadi trend masa kini apabila ramai selebriti Malaysia dilihat sudah mempunyai akaun TikTok mereka sendiri dengan kongsikan bermacam video termasuk video menari.

Pelakon cantik manis yang dilihat seperti tidak dimam4h usia iaitu Nora Danish merupakan salah seorang selebriti yang sering kongsikan video menari menerusi aplikasi terkenal tersebut.

@noradanishhanifFor fun heheh, love the music #fyp♬ Linting daun – .

Menjadi trend masa kini apabila ramai selebriti Malaysia dilihat sudah mempunyai akaun TikTok mereka sendiri dengan kongsikan bermacam video termasuk video menari.

Pelakon cantik manis yang dilihat seperti tidak dimamah usia iaitu Nora Danish merupakan salah seorang selebriti yang sering kongsikan video menari menerusi aplikasi terkenal tersebut.

Namun kali ini video TikTok Nora telah menjadi lain apabila ruangan komen posting tersebut telah dibanjiri dengan banyak komen nak4l daripada penonton.

Sehingga ada yang memberitahu mereka menonton video itu berulang kali untuk melihat bahagian baju tersel4k sahaja.

Di dalam video tersebut, kelihatan butang baju Nora sedikit terbuka sehingga menampakkan baju dal4mnya tetapi kemungkinan itu merupakan singlet yang dipakai oleh ibu kepada dua cahaya mata itu.

Dalam masa yang sama, ada juga yang sempat menegvr tentang aurat Nora dan berharap agar beliau dapat menutupnya dengan sempurna.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Hot.Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.