Kecoh Nonny Nadirah Didakwa Buka Tudung, Sekali Bekas Kekasih Buka Mulut, Ayatnya Memang Tarik Perhatian

Hal ini diperkuatkan lagi dengan luahan dari sahabatnya iaitu Mila Jirin yang berasa begitu sedih mengetahui kondisi Nonny saat ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by B I Z M I L L A (@mila_jirin)

Perkara tersebut susulan daripada muat naik di Instagram Nonny Nadirah apabila memperlihatkan seorang wanita berpakaian s3ksi tanpa menunjukkan muka.

Tak hanya Mila, bekas teman lelakinya, Niezam Zaidi turut menitipkan pesan dan doa supaya pelakon wanita itu kuat dalam mengharungi dugaan walaupun sekadar menulis nama Nonny dengan ‘NNZ’.

Menerusi IG story Niezam, dia yakin bahawa pelakon kelahiran Sabah itu kuat dengan ujian yang sedang dihadapinya. Dia juga sempat menitip salam buat Nonny dan berharap pelakon berkenaan dan keluarga terus dilindungi oleh Allah S.W.T.

Niezam Zaidi dan Nonny Nadirah pernah menjalinkan hubungan cinta sekitar pertengahan tahun lalu dan merancang untuk berumah tangga.

Namun, seminggu sebelum majlis pernikahan berlangsung yang dijadualkan pada Oktober 2020, pasangan selebriti ini mamaklumkan bahawa mereka telah membatalkan majlis tersebut dan menganggap masing-masing tiada jodoh.

Sumber:Niezam ZaidiNonny Nadirah

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: https://www.jalankami.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.