Hidapi Peny4kit Aneh, Wanita Ini Akan Pengsan Kalau Nampak Lelaki Kacak

Seorang wanita berasal dari Northwich, Cheshire ini mempunyai peny4kit yang an.eh kerana dia boleh pengs4n gara-gara melihat lelaki kacak yang lalu di hadapannya.

Kristy Brown yang berusia 32 tahun ini mengalami peny4kit Cataplexy dimana apabila em0sinya kuat, ototnya akan menjadi lvmpuh secara tiba-tiba.

Jika mendengar bunyi bising atau ketawa yang kuat, dia akan mengalami tek5nan em0si, seterusnya jatuh pengs4n.

“Jika saya melihat seseorang yang menarik, kaki saya bergerak jadi saya cuba untuk tidak meletakkan diri saya dalam situasi di mana perkara itu boleh berlaku, atau saya cuba untuk mengawasi keselamatan saya sendiri,” katanya dipetik Daily Mail.

Ibu kepada dua orang anak ini terpaksa menundukkan kepalanya ketika berada di tempat awam bagi mengelakkan daripada menced3rakan dirinya akibat lututnya yang l3mah.

Namun, dia juga mengalami kesvkaran untuk tidur dan apabila dia penat, peny4kitnya semakin kerap berlaku.

Tambahnya, ototnya akan kejang apabila terlalu m4rah, gembira dan ket4kutan.

Katanya, penyakit Cataplexy itu berlaku selepas dia mengalami keced3raan pada kepala akibat terkena batu ketika erusia sembilan tahun.

Namun, dia sebenarnya disahkan mempunyai gen3tik narkolepsi.

Walau bagaimanapun, dia pernah pengsan akibat ketawa ket3rlaluan serta marah-marah.

Kristy bersama dua anak dan anak saudaranya

Kristy akan mengalami ser.angan sekurang-kurangnya lima kali sehari tetapi ser4ngan tersebut boleh meningkat hingga 50 kali sekali sehingga membuat dia sukar untuk keluar rumah.

5 Ciri-Ciri Yang Buktikan Anda Lelaki Paling Handsome

Kekacakan bukan hanya diukur menerusi wajah sahaja malah ia turut merangkumi kelakuan seseorang itu apabila berdepan dengan khalayak umum.

Berdasarkan satu sumber bacaan awam, terdapat seorang penulis yang enggan dikenali telah menyenaraikan 8 ciri-ciri yang menandakan seseorang itu kacak.

Menariknya lagi, penulis berkenaan turut mengaitkan sifat ini terserlah jika keperibadian seseorang itu juga sering mendapat pujian ramai.

Antara ciri-cirinya dimaksudkan adalah seperti berikut :

1. Jalan berseorangan

Lelaki kacak biasanya sentiasa berjalan keseorangan. Ini kerana kebanyakkan wanita dan lelaki takut mendekatinya. Lebih-lebih lagi wanita apabila mereka menyangkakan anda seorang lelaki playboy.

2. Deria yang bagus

Anda mempunyai deria pemikiran yang bagus walaupun tidak pandai bermain mata pada wanita. Anda bijak menilai situasi dan perkara itu menjadi kepakaran buat anda sehingga wanita pun jadi cair.

3. Lelaki pun puji

Paling ketara apabila ada lelaki lain turut memuji (bukan gay) dan mengatakan anda seorang jejaka hensem atau kacak. Jika anda pernah mengalami situasi itu, terbuktilah anda antara lelaki paling kacak.

4. Wanita bangsa lain pun teruja

Pernah tak anda dipuji wanita bangsa lain? Mereka mengatakan anda semakin kacak atau handsome? Jika ada.. untunglah kerana anda antara jejaka paling bertuah yang dipandang wanita.

5. Tak perlu cari kekayaan

Lelaki yang kacak tidak perlu mencari kekayaan. Hal ini kerana kekayaan akan datang mencarinya berbanding dengan orang kaya yang nampak kacak disebabkan hartanya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: trendingsgt

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.