Lepas upload gambar seks!, ini yg berlaku di Ig Nonny buat Mila Jirin Bersyukur

Hati manusia sifatnya berb0lak balik, begitu juga iman yang sentiasa ada naik turunnya. Tak din4fikan lagi, semua orang pasti pernah mengalami saat itu, bukan?

Tiada manusia yang sempurna dalam dunia ini. Begitulah seperti yang dialami salah seorang bekas peserta Akademi Fantasia musim ke-5 ini.

Setelah sekian lama menyepi dari dunia hiburan, timbul pula kontr0versi berkenaan gambar s3ksi dikongsi oleh penyanyi Nonny Nadirah yang serta-merta menjadi bualan h4ngat netizen apabila ada yang mend4kwa dirinya sudah membuka tudung.

Berikutan d4kwaan tersebut, rakan-rakan industrinya prihatin dan memberi pesanan buat pelantun lagu ‘Runtuh’ itu agar sentiasa kuat menempvhi segala ujian dan dugaan dari Tuhan.

Susulan daripada segala perhatian diberikan oleh rakan-rakan artis, baru-baru ini Nonny dipercayai telah mem4dam gambarnya itu di laman sosial Instagram.

Lebih-lebih lagi setelah sahabat baiknya, Mila Jirin turut serta mengambil berat terhadap dirinya, menasihati dan mendoakan penyanyi berusia 32 tahun terbabit.

Bukan itu sahaja, Nonny turut dilihat mem4dam ‘profile picture’ di Instagram. Jadi, tindakannya itu telah menimbulkan tanda tanya dalam kalangan netizen.

Bagaimanapun, rakan artis seperti Heliza Helmi dan Mila Jirin tampil melvahkan rasa syukur dan memberi sokongan terhadap perkembangan tersebut. Dalam pada itu, mereka berharap Nonny terus kuat bermujahadah melawan godaan n4fsu dan sy4itan.

“Syukur Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. @nonnynadirah jom mujahadah law4n jangan tak l4wan!” tulis Mila menerusi gambar di Insta Story.

Terdahulu Nonny memuat naik sekeping foto yang memaparkan imej seorang perempuan yang berpakaian s3ksi di laman Instagram miliknya. Namun, masih tiada lagi sebarang respon yang diberikan oleh empunya diri.

Justeru itu, Mila memuat naik satu perkongsian di Instagram megakui terkejvt sambil memberi pesanan dan doa kepada sahabatnya itu. Selain Mila, bekas tunang Nonny, Niezam Zaidi tidak ketinggalan memberi nasihat dan menitipkan doa buat dirinya.

Niezam Zaidi yakin Instagram Nonny dig0dam

Kuala Lumpur: Pelakon Niezam Zaidi, 29, yakin Instagram milik Nonny Nadirah, 32, yang memaparkan gambar bekas kekasihnya itu tidak lagi bertudung selain berpakaian agak se3ksi itu dig0dam.

Niezam ketika dihubungi berkata, dia yakin kerana Nonny tidak seperti apa yang digambarkan dalam Instagram itu.

“Saya tahu mengenai perkara ini selepas melihat di Instagram. Dia bukan seperti itu, Insya-Allah. Saya yakin Instagram Nonny dig0dam,” katanya kepada Harian Metro.

Niezam berkata, kali terakhir dia berhubung dengan Nonny ialah pada 16 Januari lalu.

“Hari ini saya cuba menghubunginya tapi tak dapat. Cuma pada 16 Januari lalu kami ada berhubung menerusi WhatsApp. Selepas itu kami terus ‘l0st contact’. Ketika itu dia okay lagi,” katanya.

Dalam masa sama, Niezam mengakui rindu dengan bekas kekasihnya itu.

“Sebagai kawan yang pernah rapat dan hadir dalam hidupnya, ada sesuatu yang saya nak cakap iaitu rindu,” katanya.

Terdahulu, Nonny mended4hkan perkahwinan yang dirancang bersama Niezam terpaksa dib4talkan.

Nonny memaklumkan perkara itu menerusi Instagram pada 25 Oktober tahun lalu, namvn tidak mended4hkan mengenai punca pemb4talan itu.

Harian Metro hari ini melaporkan Nonny did4kwa mengubah penampilannya kepada tidak bertudung menerusi hantaran di Instagram.

Malah, rakan baiknya, penyanyi Mila Jirin berkata, Nonny mengakvi dia individu yang dipaparkan di Instagram itu.

Sementara itu, usaha Harian Metro bagi mendapatkan penjelasan Nonny berhubung perkara itu tidak berjaya apabila mesej dan panggilan telefon tidak berjawab.

Rakan baik Nonny, Mila Jirin menerusi satu perkongsian di Instagram mengakui terkejvt sambil menitipkan beberapa pesanan kepada Nonny.

Sumber: Instagram Nonny Nadirah, Mija Jirin

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : Trendingsangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.