“Kalau Neelofa Nak Langgar SOP Baik Naik Private Jet..”- Agen Pelancongan Ini Tampil Ceritakan Hal Sebenar.

Ramai yang meluahkan rasa tidak puas hati setelah tular sekeping gambar di laman Twitter mendakwa Neelofa selamat tiba di Langkawi, tiga hari selepas selebriti popular itu mendirikan rumah tangga.

Tangkapan skrin yang menulis ‘Selamat datang ke Langkawi Neelofa’ itu sekali gus mengundang netizen bagi membuat andaian dan spekulasi terhadap selebriti berusia 32 tahun itu.

Seorang pengguna bernama PakYuss MoSalah yang di percayai dari sebuah agensi pelancongan motac turut berkongsi dua keping gambar dipercayai bersama Neelofa dan suaminya Haris Ismail di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi.

Beliau menerangkan bahawa perjalanan merentas negeri Neelofa dan suami adalah kerana mengikut pakej pelancongan seperti yang di benarkan oleh pihak kerajaan

Di fahamkan Neelofa mengambil tiket penerbangan ekonomi berharga RM290 yang biasa di tawarkan dalam pakej pelancongan.

Di harap tiada lagi kec4man terhadap pasangan ini kerana mereka mengikut saluran yang dibenarkan. Bertabah la kita duduk di rumah kalau tak kaya mcm Neelofa ..

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : https://www.hiburan.myrnws.com/2021/03/30/kalau-neelofa-nak-langgar-sop-baik-naik-private-jet-agen-pelancongan-ini-tampil-ceritakan-hal-sebenar/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.