Neelofa jawab dakw4an Netizan tiada Pembukaan Cawangan Baru di Langkawi

Jika pada hujung minggu lalu tular mengenai majlis perkahwinan Neelofa bersama jejaka pilihannya, PU Riz.

Mereka didakwa tidak mematahi SOP sekaligus menjadi si4satan pihak polis.

Pasangan ini sekali lagi mencvri perhatian ramai selepas disahkan berada di Langkawi.

Apa yang menjadi persoalan netizen adalah bagaimana pasarangan ini berpeluang untuk merentas.

Khususnya daripada negeri berstatus Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) ke Langkawi yang berstatus Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP).

Netizen B0ngkar PA Neelofa & PA Chatime Adik-Beradik, Malah Pernah Lakukan Perkara ini Bersama?

Walau bagaimanapun, segalanya terjawab pada malam tadi selepas disahkan Neelofa dan PU Riz disahkan berada di Langkawi.

Ini apabila Chatime Malaysia selaku francais rangkaian minuman bubble tea tampil dengan sebuah kenyataan rasmi.

Mereka memaklumkan pasangan ini ke Langkawi atas pembukaan cawangan dan bakal turut membuat lawatan ke Sungai Petani dan Kangar.

Netizan mula bersuara

Dalam pada itu, Neelofa meminta semua bertenang dan mengagap apa yang sedang berlaku sebagai pemasaran percuma kepada produk beliau

Neelofa juga mengesahkan yang outlet chatime milik beliau akan dibuka di Lengkawi tak lama lagi

ANDAK Anjang menerima Anugerah Tokoh Wanita Orang Asli sempena Sambutan Hari Sayyidatina Khadijah 2021. – FOTO/ZULHANIFA SIDEK
Sementara itu, seorang lagi penerima, Andak Anjang, 44, dari Pos Tuel, Gua Musang sanggup datang jauh dari pedalaman untuk menerima pengiktirafan kerajaan negeri bagi kategori Tokoh Wanita Orang Asli.

Andak ketika ditemui Utusan Malaysia berkata, beliau terharu dan bangga apabila dipilih sebagai salah seorang daripada 14 tokoh wanita yang menerima anugerah sempena sambutan HSK bagi tahun ini.

“Terima kasih kepada kerajaan negeri Kelantan. Nama saya dicadangkan oleh Penghulu Orang Asli Kelantan kerana aktif mengadakan program dakwah bersama dengan penduduk Orang Asli di kampung kami.

“Saya juga ingin berterima kasih kepada suami, Abdul Razak Amat, 52 yang sentiasa menyokong aktiviti berdakwah kepada masyarakat kami,” katanya yang juga merupakan Ketua Wanita Orang Asli di Pos Tuel.

Majlis penyampaian anugerah terbabit serta perasmian HSK 2021 disempurnakan Timbalan Menteri Wanita, Keluarga Dan Masyarakat, Datuk Siti Zailah Mohd.Yusoff di Kompleks Kota Darulnaim, di sini hari ini.

Setiap tokoh menerima sijil, plak, dinar emas dan kitab tafsir Al-Azhar selain hadiah iringan seperti kerongsang, selempang, hamper, persalinan batik dan sejambak bunga.

Sementara itu, pihak penganjur memberitahu, Neelofa tidak dapat hadir ke majlis itu, namun apabila diminta menamakan individu bagi mewakilinya untuk menerima anugerah, tiada sebarang respons diterima sehingga majlis tamat.

Pengurus Neelofa, Shawn Amer ketika ditanya perkara itu menerusi mesej Whatapps pula memberitahu dia tidak pasti tentang jemputan ke majlis HSK 2021, selain mempersoal motif wartawan meminta penjelasan pihak Neelofa serta melaporkan ketidakhadirannya ke majlis itu.

“Orang dah maklum tak dapat hadir, jadi?

“Why so important? Untuk memanaskan keadaan ke?” soal Shawn Amer.

sumber: Ig Neelofa

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.