Kongsi Video Beri Duit ‘Gaji’ Pada Azil, Peminat Nasihat Bah4ya Tunjuk Pada Awam

Memiliki anak yang kvrang upaya merupakan ujian dan anugerah buat ibu bapa yang terpilih kerana mereka mempunyai kesab4ran yang tinggi dalam mendidik anak-anak.

Begitu juga dengan pelakon Zarina Zainuddin yang mempunyai dua orang anak lelaki yang mempunyai peny4kit aut!sm iaitu Azal dan Azil.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

Zarina sering kongsikan update kehidupan Azal dan Azil di laman Instagram miliknya serta dalam masa yang sama beliau turut mempunyai cara yang tersendiri untuk mengawal anak-anaknya itu.

Azal merupakan anak yang mendengar kata, sehingga membuatkan Zarina mudah untuk mengaw4lnya dan beliau turut sering memberi upah kepadanya sekiranya Azal dapat menyelesaikan setiap tugasan yang diberikan.

Kali ini Zarina ada kongsikan video beliau memberi duit gaji kepada Azal sebagai upah beliau sering membuat kerja rumah dan menjaga kawasan rumah mereka.

Pelakon itu telah memberi wang tunai sebanyak RM1,000 kepada Azal, tetapi tanpa disangka perbuatan itu mendapat perhatian netizen sehingga ada yang sempat menitip pesan kepadanya.

Ramai antara mereka menasihati Zarina agar tidak kongsikn video sebegitu kerana khuatir jika ada yang mengambil kesemp4tan ke atas Azal.

Ada betulnya juga apa yang dikatakan itu, tetapi mungkin kita boleh ambil pada sudut positif yang mana kemungkinan Zarina ambil semula wang tersebut dan menyimpannya di dalam bank demi keselamatan anaknya itu.

Boleh jadi wang tunai sebanyak RM1,000 itu hanya untuk membuatkan Azal berasa gembira atas usaha beliau membuat kerja rumah.

Sumber foto dan video: Instagram Zarina Zainuddin

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : hotfm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.