“Tgh ambil rawatan dgn mengambil ubat” Akhirnya Janna Nick Dedah Peny4kit Sebenar Beliau

Selepas hampir dua minggu berehat dari media sosi4l, pelakon Janna Nick mendedahkan dirinya telah menerima rawatan kesihatan mentaI berkaitan masaIah gngguan bip0lar.

Menerusi laman Instagram, pelakon berusia 26 tahun itu berkata dia meluangkan masa untuk memberi fokus terhadap dirinya dengan mengambil dua jenis uba.t bagi merwat masaIah kemu.rungan.

Sedang cuba merwat diri

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Janna Nick (@jannanick)

Janna berkata, dia menyangka selama ini 0taknya ‘bekerja’ secara normal seperti orang lain tetapi hanya menyedari sebaliknya selepas memakan ub.at yang diberikan.

“Selama ini, saya fikir 0tak saya berfungsi dengan normal, sama seperti orang lain. Saya memang ingat semua orang ada lebih dari 3/4 suara di kepaIa mereka.

“Saya memang ingat bahawa ia normal bagi suara dalaman untuk terus bercakap antara satu sama lain sehingga saya mula mengambil u.bat dan sedar,” tulisnya.

Pelakon drama Mlsteri Mona itu turut berkongsi mengenai kehidupan siIamnya ketika berusia lapan tahun yang disifatkan tidak sama seperti rakan-rakan lain selain pernah dua kali cuba bertlndak untuk membu.nuh diri.

9

“Pada usia 8 tahun, saya pernah mahu mat1. Se.pak tera.jang memang makanan saya sejak pertama kali saya ingat.

“Saya cuba menca.but nywa ketika berusia 14 tahun dengan meneIan segenggam panad0l yang dicampurkan dengan u.bat lain,” katanya.

Tambah pemilik nama Nurul Jannah Muner itu, dia mengakui tidak memiliki keluarga yang sempurna dan hanya mampu melihat kebahagiaan orang lain ketika zaman kanak-kanaknya.

Babak drama Mlsteri Mona

“Dulu duduk dekat sekolah berasrama penuh, jauh. Setiap hujung minggu tengok mak ayah kawan-kawan bawak makanan untuk anak. Saya? Tengok je la di balik tingkap.

“Percubaan bu.nuh diri ke-2 adalah setahun selepas itu. Tahun PMR, saya mem0tong pergeIangan tangan sendiri di hadapan adik perempuan saya,” kongsinya.

Posting tersebut dihujani komen rakan artis dan pengikutnya yang memberikan kata-kata motivasi serta semangat agar Janna terus berju.ang dengan masaIah dihadapi dan dipermudahkan segala urusan.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : http://dbongkar.com/2021/04/22/jannna-alami/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.