Isteri Shuk D4kwa Rumahtangga Masih Dig4nggu Fara, Siap Ugvt Nak Terjun Bangunan!

Sebelum ini, rumah tangga pelawak, Shuk Sahar dan isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah nyaris musnah apabila pelawak tersebut dipercayai menjalin hubungan bersama seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh. Namun begitu, hubungan pasangan suami isteri ini dilihat semakin pulih apabila Shuk membuat permohonan maaf terhadap isterinya.

Terbaru, Rossa dilihat memuat naik beberapa posting berhubung kiriman mesej yang dipercayai dihantar oleh wanita bernama Fara yang pernah menjadi punca perb4lahan pasangan itu.

Kenapa kau tak nak angkat?

Selalu bukan main tunjuk solat, sekarang mai la tunjuk. Kenapa tak angkat. Meman*a* la tu. Kenapa kau tak nak angkat? Kau jangan marah kalau aku tak angkat call kau ye. Tah dari kau balik tadi apa sia* kau buat sekarang baru kau nak mandi solat bagai. Kau nak man*a* cakap saja. Dulu bukan main siap tunjuk atas sejadah.

Menerusi posting yang dikongsikan oleh Rossa, wanita berkenaan dipercayai masih meng4nggu kehidupan rumah tangganya. Lebih teruk, wanita tersebut menghantar kiriman foto berada di balkoni rumah dan mengvgut mahu ‘terjun’ dari bangunan kediaman termasuk ‘men1kam’ diri sendiri. Jelas wanita itu lagi, Shuk seolah tidak peduli mengenai perasaannya. Berikutan daripada itu, Rossa turut meluahkan rasa bingvng mengenai tindakan wanita tersebut.

Tolong berubah

Selain memuat naik beberapa tangkap layar mesej, Rossa turut memuat naik satu rakaman video di Instagram Story. Video tersebut menunjukkan wanita berkenaan sedang bergadvh dan member0ntak ketika bersama suaminya. Wanita itu juga dilihat tidak kervan, menarik baju yang dipakai hingga koy4k sebelum bertindak menyerak Shuk.

Saya dah izinkan ya. Suami saya bukan budak lagi. Saya percaya dia pun ada alasan dia sendiri. Daripada masalah panjang. Tapi rasanya pihak keluarga di sana yang tak bagi. Tapi apapun semoga urusan antara kamu selesai.

Jelas Rossa, dia sudah memberi keizinan buat Shuk untuk berkahwin dengan wanita tersebut. Tambahnya, Shuk sudah berbincang dengan wanita berkenaan mengenai hal perkahwinan ini. Namun, wanita tersebut dipercayai tidak boleh menerima kehadiran Rossa dan anak-anak.

Sumber: Rossa

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: OhBulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.