Penampilan Marissa Dania sambut birthday dipuji lagi, “Cantiknya awak ni”

Anak perempuan Abby Abadi dan bek4s suaminya, Norman Hakim yang seorang ini sangat dikenali ramai malah dia juga yang viral kerana kematangannya berbanding usia.

Walau bagaimanapun, anak perempuan mereka yang diberi nama Marissa Dania ini genap berusia 16 tahun dan sejak beberapa hari ini Marissa Dania mendapat perhatian ramai.

Ini kerana, Marissa Dania yang diminati ramai kerana kecantikannya yang saling tak tumpah seperti Abby Abadi mengundang orang ramai tidak ketinggalan untuk memberikannya ucapan sempena ulang tahun kelahirannya pada tahun ini juga.

Pada tahun lalu, Marissa Dania menyambut ulang tahun kelahirannya dengan bertemakan Princess dan kecantikannya itu mengundang pujian ramai.

Namun begitu, meskipun dengan sambutan yang sederhana pada tahun ini Marissa Dania membuatkan posting tentang ulang tahun kelahirannya yang ke 16 mendapat pujian ramai apabila penampilan dia serba putih menyerlahkan lagi kecantikannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

Ruangan komen di posting yang dihujani dengan ratusan komen itu membuatkan rata-rata memberikan pujian terhadap penampilan Marissa Dania selain dia menerima ribuan tanda suka dalam masa yang sekejap sahaja.

“Cantik sangat. Happy birthday girl”

Marissa IMG_20210704_231630

“Happy birthday Marissa Dania. Semoga panjang umur murah rezeki dan dikurniakan kesihatan…”

IMG_20210704_231648

“Cantiknya Melissa macam ibunya, bukan-bukan Marissa”

Marissa

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.