“fuyooo Nak kurus jugak…”- Netizen komen di foto2 Zulin Aziz yg semakin kurus cun melecun

Perbezaan pada penampilan pelakon Zulin Aziz sebelum ini menjadi inspirasi buat orang ramai apabila jelas kelihatan dia berjaya menurunkan beratnya bagi mencapai berat badan ideal.

Zulin Aziz yang juga merupakan seorang pengacara dan penyanyi ini terdahulu sudah menunjukkan perubahannya namun tidak disangka-sangka menerusi perkongsian foto terbaru dilaman Instagram Zulin Aziz sendiri membuatkan ada yang terkejut.

Meskipun, selebriti ini dilihat aktif menghiburkan ramai pihak sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan ini dengan menghasilkan video drama lucunya itu namun jarang sekali Zulin Aziz berkongsikan foto penuhnya seperti ini.

Sem4kin kurus, foto Zulin Aziz cvri tumpuan ramai

Berkongsikan dua keping foto dia mengayakan baju raya, lalu perkongsian berkenaan ternyata membuatkan dia menerima pelbagai komen mengenai hal itu.

Malah, ada juga yang meminta tips darinya untuk mendapat berat badan ideal disamping dia dihujani komen yang menyatakan dapat melihat perubahan Zulin Aziz yang dikatakan sem4kin kurus.

Dalam pada masa yang sama, perkongsian dua keping foto itu menerima lebih 27 ribu tanda suka dan rata-rata meninggalkan komen pujian buatnya yang tampil cantik apabila memuat naik foto dia mengayakan baju raya berkenaan.

“Nanti saya share ya…”

“Cantiknya, m4kin kurus”

Dalam melakukan persiapan raya juga, beberapa keping foto dekorasi rumah selebriti ini turut mencuri tumpuan ramai apabila konsep yang dipilih selebriti berusia 30 tahun ini sangat menarik.

Warganet juga tidak kering gusi melihat lawak-lawaknya selepas drama lucu yang dihasilkan olehnya sendiri mencuit hati mereka.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.