Netizen Doakan Kapal Terbang Ibu Mertua Tiri Nora Danish Terhemp4s Gara-Gara Berlepas Ke Luar Negara

Di laman Twitter ketika ini hangat membicarakan mengenai ibu mertua tiri pelakon Nora Danish, Datin Seri Haflin Saiful yang memuatnaik beberapa keping foto dan video di laman Instagram nya yang dikatakan telah berlepas ke Perancis.

Netizen Luah Rasa Kecew4, Doakan Pesawat Haflin Terhemp4s 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Datin Seri Haflin Nazri Aziz (@haflinnazriaziz)

Difahamkan, tujuan isteri kepada Datuk Seri Nazri Aziz itu ke sana adalah bagi mendaftarkan persekolahan anaknya.

Rata-rata netizen meluahkan rasa ger4m serta kecew4 dengan sikap Haflin yang dilihat seolah-olah meny1ndir mereka yang mengec4mnya.

Nazri Turut Dikec4m

Malah, ada diantara mereka yang mendoakan agar kapal terbang yang dinaiki Haflin dan anaknya itu terhemp4s ketika dalam perjalanan ke sana.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan bahawa Nazri turut sama dalam penerbangan tersebut berikutan Ahli Parlimen Padang Rengas itu juga dikec4m oleh beberapa ahli parlimen yang lain. Menurut pandangan mereka, Nazri disifatkan sebagai tidak sens1tif atas keputusannya untuk ke luar negara terutama ketika rakyat masih bergelvt untuk terus bertahan dalam gelombang keempat p4ndemik Covid-19.

Jelas mereka, Nazri sepatutnya menunjukkan rasa prihatin dengan memberi bantuan dan ‘turun padang’ khususnya di negeri Perak. Meninjau ke hantaran terkini Haflin, dia telah menutup ruangan komen di laman Instagram berikutan menjadi ‘sasaran’ kec4man netizen.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.