Anak Pernah Membesar Dalam Situasi Percer4ian, Ini Janji Nabila Huda Buat Keisha

Pelakon dan pengacara, Nabila Huda tidak men4fikan anak perempuannya, Keisha Laila menunjukkan minat dalam dunia lakonan dan sebagai ibu, dia tidak pernah cuba untuk mengh4lang minat serta kecendervngan anak.

Bagaimanapun, menurut Nabila, dia mahu memastikan permata hatinya itu menikm4ti sepenuhnya momen awal remajanya terlebih dahulu sebelum mempunyai komitmen lain.

Nabila atau lebih mesra dengan panggilan Abil pada masa sama berusaha sebaik mungkin untuk memberikan kasih sayang kepada Keisha meski anaknya terpaksa membesar dalam situasi percer4ian keluarga sebelum ini.

Perkara tersebut dikongsikan bintang filem Mun4fik itu menerusi program YouTube #MHLIFESTYLE Media Hiburan, baru-baru ini.

“Biasalah, bila kita cerita fasal anak ni… kita akan rasa tersentvh sikit sebab nak membesarkan anak kita dan pada masa yang sama kita juga hadapi dengan macam-macam kejadian yang berlaku.

Misalnya pencer4ian dan sebagainya. Sebab kita tahu dia pun akan melalui nasib yang sama. Jadi saya berusaha sebaik mungkin bagi dia kasih sayang yang sepenuhnya. Supaya dia tak perlu rasa dan lalui sebagai seorang kanak-kanak yang mengalami situasi keluarga yang berpis4h ini.

“Alhamdulillah, saya rasa bersyukur sebab Keisha membesar dengan gembira dan ceria,” katanya yang turut mendedahkan, dia masih punya hubvngan yang bersama bekas suami demi anak.

Nabila sebelym ini pernah mendirikan rumah tangga bersama Zaidy Zailani pada tahun 2008, namun berpis4h dua tahun kemudian.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan anak perempuan bernama Keisha Laila, 11.

Selepas itu, Nabila berkahwin bersama Mohd Izwan pada Disember 2015.

Foto: Instagram Nabila Huda

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.