Permohon4n maaf pelanggan sudah diterima, Hameediyah pert1mbang buat lap0ran p0lis kepada si ‘tukang sebar’

Seperti yang dilaporkan oleh Harian Metro, Pengusaha restoran nasi kandar Hameediyah di Lebuh Campbell di sini, sudah menerima permohonan maaf daripada pelanggan yang membeli dua sotong goreng berharga RM100 di restoran berkenaan.

Permohonan maaf itu dihantar pelanggan berkenaan menerusi aplikasi WhatsApp, hari ini, selepas kejadian itu tul.ar di media s0sial.

Menurut pengarah restoran, Muhammad Riyaaz Syed Ibrahim, 30, berkata, pelanggan wanita itu mend4kwa hanya memuat naik gambar resit dan sotong goreng berkenaan di Instagram Story, semalam, tanpa sebarang keterangan.

Namun, pelanggan terbabit mend.akwa terdapat individu yang tidak bertanggung jawab membuat sali.nan skrin sebelum menula.rkannya dengan menulis keterangan tidak benar.

“Pelanggan itu memaklumkan gambar berkenaan telah dikogsi menerusi Facebook individu terbabit dan di tag kepada kira-kira 70 kenalann sebelum tular.

“Pelanggan itu menghantar pesanan kepada saya bagi beri penjelasan sebenar selain mengaku tahu akan harga hidangan sotong goreng berkenaan.

“Selain itu, pelanggan berkenaan turut meminta saya supaya memuat naik perbualan berkenaan supaya orang ramai mendapat penjelasan sebenar,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Menurut Riyaaz, berikutan itu pihaknya menerima permohonan maaf daripada pelanggan berkenaan kerana dia tidak berniat bagi menjat.uhkan reputasi restorannya.

“Namun, kami sedang mempertimbangkan untuk membuat laporan polis terhadap individu yang bertindak membuat salinan skrin serta menulis keterangan yang boleh menjejaskan nama restoran ini,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Harian Metro, Dah Tau Ker

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.