Sharnaaz bagi kata-kata semangat untuk Shila Amzah – ‘Setiap dugaan & ujian pasti ada ganjaran’

Penyanyi terkenal, Shila Amzah telah membuat pendedahan yang mengejutkan apabila dia dikatakan telah dua bulan telah keluar daripada rumahnya di Cyberjaya semalam. Bukan itu sahaja, Shila juga telah menfailkan pencerai4n dengan suaminya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shila Amzah (@shahilaamzah)

Memetik dripada laporan ohbulan, berikutan daripada laporan tersebut, rata-rata rakan artis telah meluahkan rasa terkejut dan mendoakan yang terbaik untuk Shila Amzah dan keluarga.

Menjengah di ruangan komen, Sharnaaz Ahmad antara rakan artis yang memberikan kata-kata positif buat penyanyi tersebut.

Menurut Sharnaaz, setiap dugaan dan ujian yang berlaku pasti ada ganjarannya.

Susulan daripada komen tersebut, rata-rata netizen mula membanjiri ruangan komen berkenaan. Menurut netizen, mereka mahu melihat Sharnaaz berbaik semula dengan Shila Amzah selepas masing-masing membawa haluan hidup sejak beberapa tahun yang lalu.

Terdahulu, nama Sharnaaz dan Shila Amzah pernah mencuri perhatian ramai apabila hubungan mereka sebagai kekasih telah terlerai. Sejak daripada kontr0versi tersebut juga, Sharnaaz dilihat memberi fokus terhadap bidang lakonannya manakala, Shila meluaskan sayapnya sebagai penyanyi di peringkat antarabangsa.

Selain Sharnaaz, pelakon, Nadiya Nisaa turut berdoa kepada Allah agar sahabat baiknya itu diberikan kekuatan. Ujar Nadiya, semua rakan-rakan artis termasuk dirinya sentiasa ada bersama Shila. Antara barisan artis yang memberikan kata-kata semangat buat Shila di Instagram ialah Misha Omar, Nad Zainal, Janna Nick, Hael Husaini, Jue Aziz, Shiha Zikir, Tomok dan ramai lagi.

Komen-Komen:

 

 

 

 

 

Sumber: ohbulan.com

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.