“Saya Bukan Muda Lagi Tau,” Reaksi Spontan DS Siti Nurhaliza Yang Nak Tambah Anak Tahun Ini.

Permata Hati Negara, Dato’ Sri Siti Nurhaliza baharu saja menyambut ulangtahun ke41, 11 Januari yang lalu. Ramai peminat begitu tervja dan berkongsi kegembiraan dengan penyanyi kesayangan ramai ini. Seronok melihat DS Siti Nurhaliza saban hari dihujani dengan hadiah hari jadi dan pelbagai majlis diadakan untuk meraikan ulang tahun kelahirannya..

Lagi satu berita gembira yang mahu dikongsikan oleh DS Siti apabila tahun 2020 ini beliau merancang untuk memberi Aafiyah seorang adik. “Saya tengah usaha, hanya Allah SWT yang akan menentukannya. Anda semua doakanlah, supaya tahun ini saya boleh dapat seorang lagi anak.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

[VIDEO] 🔴 Semoga dipermudahkan segala urusan Dato’ Sri Siti Nurhaliza @ctdk untuk tahun 2020 dan ‘hajat istimewa’ ini. 🔸️ #majalahnona #nonasuperwoman #nonainspirasi #nonathequeen #ctdk #datukserisitinurhaliza

A post shared by Majalah Nona (@majalahnona) on

Namun ini semua kena usaha dan atas keizinan Allah SWT, kan. Kerana saya bukan muda lagi tau, dah 41 tahun,” gur@u DS Siti Nurhaliza. Semoga tahun ini ada berita gembira dari DS Siti Nurhaliza kepada seluruh peminatnya..

KOMEN NETIZEN

Sumber: Nona

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: BSM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.