Jiran Tampil Ceritakan Perlakuan M4ngsa Dan Detik-detik Semasa Kejadian Sedih Berlaku

Kesedihan adalah sebahagian reaksi emosi yang berlaku apabila anda kehilangan seseorang atau sesuatu yang penting. Kejutan dan kesedihan yang dialami selepas kehilangan seseorang adalah sangat berat. Kehilangan seorang kawan atau orang yang anda cintai sememangnya tidak mudah. Anda mula berubah dengan kehilangan yang berlaku, tetapi anda mesti belajar untuk bertahan, dan menjadi lebih matang.

Jiran kanak-kanak yang meningg4l dunia disyaki did3ra di Taman Krubong Jaya, di sini mendakwa budak lelaki itu sering kelihatan bersendirian dan kerap termenung.

Jiran yang berusia 47 tahun itu berkata, anaknya juga pernah mengambil gambar arwah termenung di sebalik jeriji besi di hadapan rumahnya.

“Apabila anak saya melambai ke arahnya dan ajak bersembang, dia tidak membalas dan segera masuk ke dalam rumah.

“Dengan ibu bapanya juga kami jarang bersembang,” katanya ketika ditemui, hari ini.

Keadaan rumah yang didiami mangsa bersama ibu kandung dan bapa tirinya.

Seorang lagi jiran berusia 43 tahun pula mendakwa sempat bertanya petugas kesihatan yang hadir di kediaman berkenaan mengenai penemuan may4t m4angsa.

Dakwanya, petugas berkenaan memaklumkan kanak-kanak malang itu berkemungkinan sudah lama meningg4l dunia.

“Saya bergegas keluar rumah apabila melihat ada ambulans dan diberitahu ayah tiri m4ngsa bahawa anaknya meningg4l dunia akibat lem4s dan pada masa sama, saya juga nampak ibu m4ngsa duduk di atas sofa sambil menangis.

“Ketika itu, saya sempat bertanya kepada seorang petugas kesihatan di situ yang memaklumkan kanak-kanak itu mungkin sudah lama meningg4l dunia,” katanya.

Menurutnya, dia sering mendengar bunyi tangisan budak di rumah mangsa namun tidak mengambil serius kerana menganggapnya biasa bagi keluarga yang mempunyai kanak-kanak.

Dalam kejadian 4 petang semalam, seorang budak lelaki berusia tujuh tahun ditemui meningg4l dunia dalam tong air berketinggian 60.9 sentimeter di kediaman keluarganya di taman perumahan berkenaan.

Siasatan polis mendapati terdapat kesan keced3raan di badan m4ngsa dipercayai akibat did3ra, menyebabkan ibu dan bapa tiri m4ngsa dit4han rem4n untuk s1iasatan mengikut Sksyen 302 Kanun Kesksaan.

Video detik jiran beritahu Berita sedih

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/jiran-tampil-ceritakan-perlakuan-mangsa-dan-detik-detik-semasa-kejadian-sedih-berlaku/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.