Macam Pelikk Je 0rang Rumah. Bila Lelaki Ini Teng0k Balik Tak Sangka Isteri Bagi Maksud Lain Sebenarnya

Reaksi sp0ntan pasangan suami isteri ini tular di media sosial apabila mereka berdua menghiburkan orang ramai dengan g.elagat yang tidak dis.angka-s.angka apabila seorang suami merakamkan telatah c0mel isterinya.

Lelaki terbablt pada mulanya p.elik kerana isterinya yang berada dalam sebuah bank nampak seperti cuba berm.anja dengannya menerusi cermin lalu dirakam olehnya dan menulis k.apsyen memberitahu sltuasi itu diruangan, “P.elik dah kenapa tiba-tiba nak m.anja dari jauh.”

Tetapi setelah itu, dia nampak sesuatu yang ditunjukkan isterinya tetapi masih tidak faham namun akhirnya dia berjaya mer.ungkai sltuasi itu apabila menyedari rupanya kad bank miliknya diambil isteri.

“Rupanya kad bank aku dia r.embat nak keluarkan duit,” tulisnya lagi.

Dalam k.apsyen yang disertakan dalam video terbablt lelaki itu sempat bersel0roh dengan berkata, ” Hatl-hatl kad bank suami. Isteri lagi c.ekap.”

Perk0ngsian pengguna media sosial diatas nama Zamir Asyraf itu ternyata mendapat r.atusan komen daripada orang ramai yang terhibur dengan g.elagat comel pasangan suami isteri itu dan sempat juga bersel0roh dengan sltuasi itu diruangan komen.

Reaksi Orang Ramai

Lagu pun terpers0na, bakl a.kaun bank suami pun terpers0na.

Ni bukan terpes0na bang, ni namanya terclduk kau bang. Tak apa bang, duit suami duit isteri juga bang.

Ambik k.ad sush sikit sbb jauh, kite siap taw psword 0nline banklng lg tu lg bahayaa sbnrnyee , tau tau p0smen hntr brg kt umah.

Memang sy0k berlanja sakan dr mak dgn anak anak tpi tk sy0k kene hadap bila bil2 dtg… brg lain tk tnye tpi part tertulis lkea… kene hadap.. sbb dia tk suka rmah penuh… kita pulak suka beli brg kt lkea.

VIDEO:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.