Kahwin Mei 2021 – Sharifah Sakinah Car4s Svami 0rang?

Hubungan cinta Sharifah Sakinah dengan jejaka Sweden, Michael Hansen bukan rahsia lagi. Pasangan ini merancang untuk mendirikan rumah tangga pada 28 Mei 2021.

Namun, di sebalik foto mesra pasangan dua sejoli yang sering diperkatakan, timbul cerita kurang enak didengar di laman maya mend4kwa Sakinah menc4ras suami orang.

Sakinah atau nama sebenarnya, Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired itu menepis dakwaan itu. Katanya dia masih waras dan teguh dengan prinsip hidupnya tidak mengambil suami orang.

“Saya tak boleh nak mengenai lelaki yang masih berkahwin. Saya tahu Hansen pernah berkahwin dan memiliki dua cahaya mata berusia lapan dan lima tahun, sejak awal perkenalan kira-kira empat bulan lalu.

“Saya kenal Hansen sudah bergelar duda. Dia berpisah dengan bekas isterinya sudah lama ketika bekerja di Singapura, sebelum berpindah ke Malaysia.

“Netizen suka membuat tuduhan melulu kononnya Hansen sanggup meninggalkan isteri dan dua anaknya kerana mahu berkahwin dengan saya. Saya pernah menghubungi bekas pekerja yang tahu kisah sebenar untuk mengetahui kesahihan cerita. Saya nak buktikan saya bukan perampas. Jika ada sesiapa nak tanya bekas pekerja berkenaan pun dipersilakan,” katanya memetik laporan BH Online.

Selain menyambut Krismas, Hansen pulang ke Sweden untuk menyelesaikan urusan dengan bekas isterinya berkenaan pencer4ian mereka dulu serta menguruskan dokumen pernikahan mereka kelak.

“Apabila merancang mahu berkahwin, Hansen kena uruskan beberapa urusan membabitkan dokumen percer4ian” tambahnya lagi.

Tak apalah Kinah. Pedulikan cakap-cakap orang. Semoga urusan pernikahan nanti berjalan lancar.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : http://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.