“2 hari 2 malam nangis sebab takut. Pagi tadi pun nangis lagi… – Ezzaty Abdullah

Gara-gara terlalu takut untuk menjalani sw4b test C0vld, pelakon Ezzaty Abdullah mendedahkan dia menangis dua hari dua malam memikirkan mengenai perkara itu.

Ezzaty berkata dia bimbang jika tidak mampu menahan kes4kitan sewaktu menjalani proses pengambilan sample ujian itu apatah lagi dia jenis yang tak tahan s4kit.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ezzaty Abdullah (@ezzatyabdullah)

“Dua hari dua malam nangis sebab takut. Pagi tadi pun nangis lagi. Saya memang jenis yang tak tahan s4kit, malah ambil dar4h dekat jari pun boleh nangis s4kit,” katanya.

Berkongsikan video melakukan swab test, Ezzaty dilihat menggigil ketakutan sambil menerima sokongan daripada suami dan rakan artis.

Ezzaty berkata dia perlu menjalani ujian saringan sebagai syarat sebelum memulakan penggambaran. Ujarnya, dia memberanikan diri atas rasa tanggungjawab bagi membendung penul4ran C0vld-l9.

“Tapi sebagai rakyat yang ingin bekerja dan akan jumpa ramai orang, saya perlu bertanggungjawab untuk buat sw4b test ni sebagai langkah berjaga-jaga dan memastikan saya tidak menyebarkan wab4k covld kepada orang lain terutama pada keluarga dan rakan sekerja.

“Takut or tak semua kena letak tepi dulu ok. Trust me, memang tak s4kit pun. kalau saya jenis yang memang tak tahan s4kit langsung ni pun cakap tak s4kit, macam mana dengan korang?

“Alhamdulillah keputusan dah dapat dan neg4tif! semoga kita semua dijauhi dari wab4k c0vld,” katanya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : ROTIKAYA

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.