“Artikel S4mpah, Get Lost Bro!” – Isa Khan Naik Angin

Pelakon dan penyanyi Isa Khan meluahkan rasa ber4ng terhadap sebuah portal hiburan setelah terpalit k0ntroversi yang mend4kwa dia dan isteri yang juga pelakon, Nur Risteena ke Sabah kononnya untuk berbulan madu.

Isa Khan Mengamuk 

Dalam hantaran di laman Instagram miliknya, Isa meluahkan rasa kes4l kerana terdapat sebuah artikel yang ditulis mereka sebelum ini telah menimbulkan sal4h faham dalam kalangan netizen. Jelasnya, artikel tersebut telah dikongsi tanpa bertanya kepada mereka terlebih dahulu.

Sebelum itu, Isa dan Risteena teruk dikec4m kerana dianggap telah menyalah gunakan kebenaran merentas negeri biarpun mereka telah memaklumkan tujuan ke negeri di bawah bayu itu adalah atas urusan perniagaan.

“Artikel samp4h. Get lost bro” tulis Isa

Tambah Isa lagi, sebelum ini dia telah meminta kepada wartawan itu untuk memadam artikel tersebut kerana enggan mengervhkan lagi keadaan namun permintaannya tidak diendahkan.

“Aku minta kau remove (padam) artikel tu sebab berbaur fitn4h dan boleh timbulkan lagi banyak salah faham, itu pun kau tak boleh nak buat?” katanya lagi

Menerusi carian Murai.my, Risteena turut berkongsi kenyataan menjelaskan sekali lagi tujuan mereka ke sana.

Polis Akan Panggil Pasangan Selebriti 

Dalam perkembangan lain, pihak p0lis mengesahkan akan memanggil pasangan suami isteri selebriti untuk diambil keterangan selepas dikatakan pergi berbulan madu di Semporna, Sabah baru-baru ini.

Memetik laporan Kosmo,pasangan tersebut masih berada di Sabah dan akan dipanggil untuk memberi keterangan kepada pihak p0lis sebaik mereka kembali ke Semenanjung.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.