Dijangka BersaIin Awal Ramadan, Peminat Teka Tarikh Dato’ Siti Nurhaliza Bakal BersaIin

“Wow tak sabar nak tunggu adik lelaki Afiyah keluar…eee mesti comel muka ikut datuk K pulak ni hahahahah saya teka bersaIinya dalam minggu ni jugak 17 April…Jumaat kot😍”

Memuat naik video ucapan bersempena menyambut bulan Ramadan tahun ini, Malaysian Sweetheart, Dato’ Siti Nurhaliza mohon untuk menyebut namanya dalam setiap doa agar proses bersaIin anak keduanya yang bakal diIahirkan tak lama lagi berjalan dengan sempurna.

Setiap penampilan yang dibuat oleh penyanyi manis ini sering menjadi tumpvan umum, apatah lagi dalam kondisi beliau yang sedang s4rat meng4ndung dan hanya menunggu waktu kel4hiran sahaja telah menimbvlkan banyak teka-teki mengenai tarikh sebenar kelahiran anak kedua penyanyi itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Bersempena Ramadan kali ini, deb4ran pasti kian terasa dan pasti terasa berbeza buat penyanyi tersohor ini setelah terdahulunya berjaya menimang cahaya mata pertama selepas penantian hampir 11 tahun, namun kini tibalah saat-saat yang ditunggu-tunggu bagi kel4hiran anak keduanya pula yang jantinanya sudah dikenal pasti iaitu seorang bayi lelaki.

Menurut sumber Harian Metro, Dato’ Siti Nurhaliza telah memilih awal Ramadan ini untuk melahirkan anak keduanya itu.

Jika dahulu, Malaysia mungkin pernah menerima ‘kejvtan’ kel4hiran anak pertama, Siti Afiyah yang kini sudah berusia 2 tahun itu, namvn pada kali ini, penyanyi kesayangan negara ini tampil lebih awal bagi mengumumkan yang beliau bakal mel4hirkan anak keduanya menjelang awal Ramadan.

Meninjau di ruangan komen Instagram milik Dato’ Siti Nurhaliza, rata-rata peminat turut melu4hkan r4sa teruja dengan kehadiran bakal adik lelaki Afiyah serta menitipkan doa agar segala urusan bersalin dipermudahkan.

Menurut Dato’ Siti Nurhaliza menerusi sebuah laman portal, beliau pernah menjelaskan bahawa bayi dalam kandungan itu merupakan kembar kepada anak sulungnya kerana anak dalam kandungannya merupakan embrio yang terhasil pada hari dan waktu yang sama dengan Aafiyah.

Wah! Pasti Afiyah seronok kan tak lama lagi akan dapat ‘kawan’ baru, apa-apa pun semoga kelahiran anak kedua Dato’ Siti Nurhaliza yang bakal lahir tak lama lagi berada dalam keadaan sihat sejahtera dan dikurniakan ‘afiah’.

Ditulis Oleh: Puteri Haideera Zuraidi

Sumber: Instagram Dato’ Siti Nurhaliza

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : Hotfm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.