Suami Bergambar Mesra Dengan Wanita Lain, Isteri Redha Sendirian Di Pelamin

Majlis perkahwinan merupakan hari paling gembira buat pasangan pengantin lelaki dan perempuan. Mana tidaknya, pada hari tersebut mereka dil4yan bagaikan raja sehari dan menerima ucapan serta doa daripada para tetamu.

Bagaimanapun, lain pula berlaku dalam kisah pasangan pengantin dari Indonesia ini di mana video majlis kahwin mereka menjadi tul4r dan dibanj1ri kec4man netizen.

Menerusi video berkenaan, apa yang menjadi perhatian netizen adalah pengantin lelaki yang dikenali sebagai Rangga dilihat leka bergambar dengan wanita lain di atas pelamin.Dia mengaba1kan isterinya yang hanya duduk terdiam melihat suaminya men3mpel begitu mesra bersama wanita lain.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KRITIS, INFORMATIF, EDUKATIF (@undercover.id)

Tetamu wanita itu juga seperti tidak mempunyai rasa m4lu dan sel4mba bergambar sambil menyand4rkan kepala di bahu pengantin lelaki.

Namun begitu, masih belum diketahui apakah hubungan sebenar antara wanita itu dengan mempelai lelaki sehingga begitu rapat sebegitu.

Padahal, pengantin wanita hanya mampu terdiam dengan ekspresi wajah yang tak dapat digambarkan saat meliht suaminya sibuk bersama wanita lain.

Menjengah ke ruangan komen, netizen meluahkan perasaan ger4m dan mengec4m tindakan si lelaki yang disifatkan tidak menjaga perasaan isterinya kerana tergam4k bersentvhan dengan wanita lain. Namun, masih ada segelintir netizen bersangka baik menganggap tetamu wanita itu ‘mungkin’ adalah saudara si pengantin lelaki…

Sumber: Instagram @undercover.id

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: http://www.videoviral.co/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.