Nadirah Isaac Mula Buka Mulut Setelah Namanya Naik Ditduh Jual Tubvh. Ini Respon Dari Mulut Tuan Badan

BARU sahaja tular foto seksi bersama pendakwah bebas Pencetus Ummah Amin (PU) Amin, kini usahawan muda yang juga personaliti media sosial, Nadira Isaac didakwa kononnya ‘menjval tubvh’ untuk hidup mewah.

Dakwaan ini seolah-olah benar apabila dalam usia muda Nadira atau nama sebenarnya Nurul Nadira Kamarul Nizam,21, sudah mempunyai produk kecantikan sendiri iaitu Troieka.

“Kalau ada yang cakap asal s3ksi saja, mesti ju4l tubvh. Saya bukan jenis macam tu.

“Ya, saya s3ksi. Saya memang macam ni. Saya adalah diri saya. Saya takkan ubah imej saya hanya kerana mul0t orang. Siapa yang kenal saya, mereka tahu perangai saya macam mana.

“Tak semestinya kalau perempuan pak4i s3ksi dia ‘mur4h’, tak ada kerja atau dibel4.

“Apa-apa pun saya harap netizen d0akan saya. Kita tak tahu, apa penghujung diri saya kan.

“Mungkin sekarang saya s3ksi, akan datang kita tak tahu apa akan berlaku. Netizen yang tudvvh saya macam tu (jval tubvh), kena kenal saya dulu, baru tahu saya ni seorang yang macam mana,” luah Nadira Isaac pada majlis berbuka puasa dan pelancaran produk Troieka yang diadakan di sebuah hotel terkenal di Kuala Lumpur.

Menyentuh tentang dirinya yang mempunyai produk kecantikan sendiri dalam usia muda, Nadira menjelaskan semua itu adalah hasil titik pelvhnya sendiri.

Difahamkan, Nadira mempervntukkan modal sebanyak ratusan ribu untuk memulakan perniagaan produk ini.

“Kalau nak tahu saya ni memang jenis yang kedekut kerana saya suka menyimpan. Sejak saya berniaga (jual produk) sebelum ini, saya hanya akan guna 10% sahaja daripada hasil jualan yang saya dapat.

“Saya juga seorang yang akan buat apa sahaja yang saya nak buat (produk). Tak kisah jadi atau tidak, saya nak buat juga.

“Alhamdulillah dalam masa dua hari kami dapat jual 5000 kotak walaupun produk baharu,” ujarnya lagi yang men4fikan d4kwaan dia mampu hidup mew4h kerana dibel4 sugar daddy.

“Ada yang cakap macam-macam pasal saya. Ada yang cakap saya ni s3ksi, penungg4ng ag4ma, kau ni bila nak m4ti? dan yang cakap saya ada sug4r d4ddy.

“Tak adalah. Bagi saya untuk ada sugar daddy tu tidaklah, tapi kalau nak ada kekasih kaya, kenapa tidak?

“Saya sendiri pun tak nak lah spedo (b3la) j4ntan walaupun dia lelaki mat saleh. Kalau sado, hensem atau mata biru sekalipun saya takkan spedo,” tambahnya lagi.

Terdahulu Nadira dikaitkan kononnya sengaja memuatnaik gambar bersama PU Amin sebagai salah satu cara untuk mel4riskan lagu produknya.

Sumber : wilayahku

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : https://mediabawang.net/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.