Tak Sempat Pakai Baju Raya Dibeli Ibu, Rifqi Prgi Buat Selama2nya Tjtuh Ketika Membonceng Motorsikal.

Seorang kanak-kanak lelaki, Muhammad Nur Rifqi Khairilamru m4ut dalam kem4Iangan di Kilometer 172, Jalan Jerangau-Jabor berhampiran Felda Neram di Kemaman, pagi tadi.

Menurut laporan Utusan Online, bapa mngsa Khairilamru Abdul Rani meIuahkan rasa terkiI4n kerana tdak sempat melihat mngsa memakai pakaian baru pada Aidilfitri yang sudah dibeli isterinya, Nor Hidayah Ramli.

Bapa berusia 36 tahun itu berkata, isterinya yang sedang h4miI lima bulan serta ahli keluarga lain masih lagi terkjut dengan k.ejadian menlmpa mngsa berusia tujuh tahun itu.

“Angah (mngsa) paling rapat dengan isteri dan anak sulung. Sebelum ini dia pernah cakap tldak sabar nak beraya di kampung…

“dan mahu duduk lama di sana sepanjang cuti sekolah sebab ada ramai sepupu untuk bermain,” katanya.

Terdahulu sewaktu k.ejadian, mngsa dan sepupunya yang membonceng motosikal ditunggangi nenek mereka dalam perjalanan ke rumah di Kampung Baru Felda Neram 1 dari ladang berhampiran.

Difahamkan, mngsa murid Tahun Satu di Sekolah Kebangsaan Kampung Baharu Felda Neram 1 terjtuh dari motosikal yang terg3Iincir ketika melalui jalan tersebut sebelum dir.empuh sebuah Iori arang batu.

Sumber: Utusan Online (Nik Nur Izzatul Hazwani Nik Adnan), omm

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : dbongkar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.