Dr Muszaphar Beri Respon Yang Menghairankan Buat Segelintir Ibu Bapa Selepas Anak-Anak Selamba Lompat Atas Kereta BMW

Kini mempunyai enam cahaya mata, ramai ibu bapa menjadikan angkasawan negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar sebagai contoh dalam membesarkan anak-anaknya.

Baru-baru ini, Dr Muszaphar ada memuat naik video kedua anak kembarnya iaitu Adam dan Noah melompat daripada satu kereta ke sebuah kereta yang lain.

Lebih mengagumkan, Dr Muszaphar dengan penuh sabar menyuruh anak-anaknya berhenti melompat dan turun daripada kereta menjadi perhatian netizen.

Rata-rata netizen memuji Dr Muszaphar yang tetap sabar dalam mendidik anak-anak meskipun tahu tindakan kedua kembar tersebut boleh memberi kesan pada keretanya.

Tidak kurang juga, ada yang membandingkan cara mereka mengasuh anak-anak dengan mengatakan mereka mungkin tidak boleh bersabar dan kekal tenang jika berada di tempat Dr Muszaphar.

Dalam pada itu, Dr Muszaphar memaklumkan cermin depan keretanya retak disebabkan aktiviti melompat anak-anaknya itu.

Dr. Sheikh Muszaphar dan Dr. Halina telah mendirikan rumah tangga pada 10 Oktober 2010 dan telah dikurniakan enam orang cahaya mata iaitu Sophea Isabella, Sophea Natasha, kembar lelaki, Sheikh Adam dan Sheikh Noah serta kembar sepasang diberi nama Sheikh Eusoff dan Sophea Emelia.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: https://media98times.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.