“Saja nak lagi terkenal..” – Lucinta Luna Meng4ku T1pu Keh4milan Untuk Raih Populariti

Baru-baru ini, Lucinta Luna telah buat kec0h di media sosial hingga mendapat perhatian netizen dari Indonesia serta Malaysia bila dia mengatakan yang dirinya h4mil anak teman lelakinya.

Selepas pengumuman keh4milannya itu, Lucinta sering kongsikan gambar perutnya yang semakin membesar dan sempat memberitahu dia h4mil anak kembar.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LUCINTA LUNA (@lucintaluna_manjalita)

“Cuma supaya terkenal lagi lah. Jangan ambil serius”

Pun begitu, Intip Seleb melaporkan yang Lucinta Luna akhirnya mengaku yang dia sengaja mencipta kont0versi keh4milannya itu untuk buat namanya kembali terkenal dan meminta agar orang ramai tak ambil serius akan hal tersebut.

Ya cuma supaya besar (terkenal) lagi lah. Tak usah ambil serius. Tak usah percaya.”

Tambah Lucinta lagi, kehamilan palsunya ini diinspirasikan oleh isteri Raffi Ahmad, Nagita Slavina yang sering dilihat cantik walaupun h4mil.

Aku peminat mama Gigi. Dia adalah role model Indonesia. Dari angle mana pun gambarnya cantik. Ia hanya untuk buat saya gembira. Saya bosan jadi hanya untuk menghiburkan orang.”

Teman lelaki tak tahu dirinya transgender

Bukan itu sahaja, Lucinta Luna turut dedahkan yang teman lelaki mat sallehnya itu tak tahu yang dia seorang transgender. Dan dia memang cari boyfriend yang tak tahu latar belakangnya.

Aku kan dah tak laku dekat sini. Aku cari mat salleh yang tak tahu latar belakang aku. Bila aku kenalkan dia, ramai yang DM nak kenal dengan dia, model dan instafamous pun ada. Tapi dia tetap cinta aku.”

Tak cukup dengan itu, Lucinta turut memberitahu kekasihnya itu sering manjakan dia dengan duit dan hadiah yang mahal-mahal.

Aku diberi wang 100juta rupiah habis beli diamond kemudian dia bagi lagi duit.

Ini yang buat perempuan suka. Dah lah handsome, badan macam atlet buat aku jadi terg1la-g1la.”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber:Lobak Merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.