Video TikTok Haris bikin netizen ‘ris4u’ tapi dipuji gempak, “Smart g!laaaa haha”

Siapa saja yang tidak kenal dengan Haris Ismail apabila dia semakin menjadi tumpuan juga selepas mendirikan rumah tangga dengan selebriti dan usahawan popular, Neelofa.

Kehidupan pasangan sama cantik, sama padan ini sering mendapat perhatian selepas disatukan dalam ikatan yang sah sebagai suami isteri pada 27 Mac lalu dalam majlis yang diadakan di sebuah hotel terkemuka.

majlis kahwin neelofa

Haris Ismail juga nampaknya selalu menjadi tumpuan peminat dan pengikut di ruangan Instagram miliknya namun kali ini sekali lagi suami kepada Neelofa menjadi bualan di salah satu posting yang dikongsikan terbaru.

Selebriti berusia 26 tahun ini membuatkan satu video TikTok menarik perhatian ramai sehingga ditonton ribuan kali oleh peminat dan pengikut berikutan Haris Ismail berkongsikan mengenai warna baru bagi ‘Nun Ha’.

Namun begitu, video TikTok yang dikongsikan Haris Ismail di Instagram mengund4ng netizen tersal4h sangk4 bahawa video berkenaan ros4k sekali gus membuatkan peminat ris4u.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HARIS ISMAIL (@hrisbismail)

Tetapi ternyata rupa-rupanya ia sememangnya editing video tersebut lalu kelihatan gempak ditonton netizen sehingga rata-rata daripada mereka yang melihat juga menghujani ruangan komen dengan pelbagai pujian terhadap Haris Ismail.

“Ris4u lah”

Haris

“Hahaha kelakar tapi comel”

IMG_20210627_112902 Haris

“Ingat kan video nya rosak. Risau ya kadang- kadang”

Haris IMG_20210627_112939 IMG_20210627_112957

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.