Netizen Tersentuh Lih4t Lelaki Disambut Rak4n Selepas Keluar Penj4ra

Kata orang, jika kita menjaga nilai persahabatan kita, maka ia akan kekal hinggalah ke hari tua nanti. Kalau dah nama pun sahabat, susah senang macam mana sekalipun keadaan kita, pasti mereka akan bantu.

Baru-baru ini tular di tiktok berkenaan seorang pemuda yang baru dilepaskan dari penjara disambut oleh beberapa orang rakannya.

Menarik pada klip berdurasi 23 saat ini adalah reaksi pemuda berbaju putih itu yang kelihatan sangat teruja untuk berjumpa semula dengan kawan-kawannya. Boleh jadi mereka sangat akrab sebelum lelaki tersebut dimasukkan ke dalam penjara.

Walaupun butiran perihal yang mengakibatkan lelaki itu ditahan tidak dikongsi, namun rakan-rakannya dilihat langsung tidak menilai status rakannya yang dipenjara selama setahun itu.

Video dari pengguna bernama Azhar itu tular dengan lebih sejuta jumlah tontonan di Tiktok. Rata-rata netizen tersentuh melihat aksi sekumpulan pemuda itu dan menyatakan kaum lelaki pandai menjaga nilai persahabatan mereka. Macam ni baru brotherhood!

 

Ada juga netizen yang berkongsikan pengalaman sendiri ketika menjalani kehidupan di dalam penjara. Lelaki di dalam video itu juga diberikan kata-kata semangat oleh netizen untuk terus menjalani kehidupannya seperti biasa.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Lobak Merah, tiktok azhxrrr__

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.