Video Wanita ajak ‘H4ntu’ tumpang naik kereta, siap ajak buat Tiktok sekali

selalu yang kita dengar, orang akan risau untuk keluar waktu malam2 kan sebab takut ada ‘benda’ yang datang menumpang pulang ke rumah kan? Tapi di Indonesia terbalik pulak ceritanya.

Baru-baru ini, tular di sosial media Tiktok pengguna @caalfas berkenaan seorang wanita yang menjemput bukan satu, malah dua ‘makhluk’ itu untuk masuk ke dalam keretanya. ini level punya berani ni !

 

Melalui video berdurasi 11 saat itu, wanita tersebut dilihat berada dalam keretanya yang sedang melalui Terowongan Casablanca, sebuah rumah hantu berkonsepkan pandu lalu di Jakarta.

Membawa konsep drive-thru, pengunjung Terowongan Casablanca akan diganggu oleh ‘hantu’ dan ‘makhluk halus’ dari dalam kereta masing-masing. Jika kenderaan itu membuka tingkap mereka, maka ‘hantu’ tersebut akan mengganggu mereka dan meminta untuk masuk ke dalam kereta.

Dalam klip tersebut, ‘hantu’ yang dilihat seperti nenek kebayan itu bergayut di tingkap keretanya yang sedikit terbuka. Wanita tersebut kemudiannya bertindak membuka pintu kereta, membiarkan nenek kebayan itu masuk ke dalam.

Lebih menghiburkan, gadis itu turut menyatakan hasratnya untuk membawa pulang kedua-dua hantu dalam keretanya. Dia ingat bawak balik anak kucing ke tu?

Wanita ini turut memuat naik sambungan kepada video tersebut di mana dia mengajak hantu tadi membuat content Tiktok.

 

Wanita ini turut memuat naik sambungan kepada video tersebut di mana dia mengajak hantu tadi membuat content Tiktok.

Rata-rata netizen di ruangan komen kagum dengan keberanian wanita itu ‘melayan’ hantu-hantu tersebut, Malah ramai juga yang mengaku mengaku takut jika diletakkan dalam situasi sama. Kalau dah duduk sebelah-sebelah macam tu, siapa je tak cuak?

Komen Netizen:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: LobakMerah, Tiktok @caalfas

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.