Hannah Delisha kngsi foto pertama selepas kahwin. Sekali netizen perasan benda lain

Pelakon jelita Hannah Delisha menggemprkan ramai peminat selepas mengumumkan pernikahannya bersama suami, pelakon Singapura Muhammad Imam Shah Abdul Mutalib atau mesra disapa Imam Shah, 32, secara mengejvt di laman sosial Instagram pada 18 Februari 2021 lalu.

Setelah beberapa hari tidak berkongsi sebarang ‘update’ mengenai dirinya selepas bergelar isteri, pelakon cantik Hannah Delisha dilihat ada memuat naik sekeping fotonya di Instagram, pada Jumaat.

Dirakam secara ‘selfie’ Hannah atau nama sebenarnya, Hannah Delisha Blackburne Birch itu tampak ayu menawan, meski hanya mengenakan solekan tipis pada wajah.

Dalam gambar itu, kelihatan pelakon drama ‘Tercipta Satu Ikatan’ itu tersenyum gembira dengan wajah tanpa solekan sambil mengenakan sehelai ‘shawl’ berwarna ‘nude’ di atas kepalanya.

‘Selfie’ pertama selepas berkahwin

Walaupun baru sahaja di muat naik sejam yang lalu, kini perkongsian pelakon berusia 25 tahun itu telah meraih lebih 100,000 tanda suka dan dibanjiri lebih 1,200 komen.

Tak ‘make up’ pun Hannah tetap cantik

Menjengah ke ruangan komen, ramai peminat memuji kecantikan Hannah lebih-lebih lagi apabila wajahnya dilihat ‘cantik semulajadi’ tanpa sebarang solekan.

Malah, ada juga yang sempat mengusik dengan menyatakan jelas terpancar ‘seri pengantin baharu’ pada wajahnya.

Terdahulu, Hannah yang memilih Muhammad Imam Shah sebagai suaminya pada 18 Februari lalu mengakui telah lama saling mengenali, iaitu sejak mereka berlakon bersama di Singapura lima tahun dahulu.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: http://trendingkini.pw/tak-make-up, MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.