‘Petik’ Nama Selebriti Lnggar SOP di Majlis Nikah Neelofa, Zarina Zainuddin Minta Maaf Bagi Pihak Anak

Pelakon senior, Zarina Zainuddin tampil membuat permohonan maaf kepada rakan artis yang disebut anaknya, Azal Azrai dalam sebuah hantaran Instagram di mana dia telah mendkwa artis-artis tersebut telah melnggar pr0sedur operasi standard (SOP) ketika hadir di majlis perkahwinan Neelofa dan Haris, baru-baru ini.

Zarina yang dihubungi media memberitahu bahawa dia memohon maaf sekiranya mereka yang disebut itu ters1nggung dengan tindkan anak istimewanya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by azalazrai (@azal_azrai)

Mengakui terlepas pandang aktiviti Azal di media sosial dek kerana kesibukan bekerja, Zarina menjelaskan dia juga perlu menjaga hati orang dan mengakui kesil4pan tersebut.

Ujar pelakon 30 Pesanan Suara itu lagi, Azal merupakan anak isti1mewa yang mengh1dap Aut1sme menulis yang difahamkan akan mengeluarkan kata-kata mengikut gerak hatinya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by azalazrai (@azal_azrai)

“Dia (Azal) yang mengendalikan akaun Instagram itu dan dia memang anak yang jujur. Dia tak tahu nak cakap berpusing-pusing. Dia suka tengok berita dan tahu banyak perkara mengenai isu semasa. Dah macam wartawan. Saya kadang-kadang sibuk dengan urusan kerja dan tak sempat nak memantau. Jadi kalau ada benda yang dirasakannya tak betul, dia akan cakap secara terus.”

Tambah Zarina lagi, Azal memang seorang yang menjaga SOP di mana dia mempunyai banyak ceca1r pembsmi kvman dan selalu membawa banyak pelitup muka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by azalazrai (@azal_azrai)

Semalam, Azal dilaporkan telah memuat naik beberapa keping foto artis seperti Awal dan Scha, Hannah Delisha dan suami, Izara Aishah dan Adib Khalid serta mendkwa mereka ini tidak memakai pelitup muka dan melnggar SOP yang telah ditetapkan kerajaan.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber :  HarianMetro via ohmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.