Netizen Seb4k Selepas Mengetahui Apa Yang Pernah Dialami Keluarga Hanis Zalikha. Rupanya Ini Yang Pernah Mereka Lalui

Menerusi satu perkongsian di Instagram, pelakon Hanis Zalikha terkenang ketika membesar dalam kesus4han apabila kedua ibu bapanya berniaga kuih muih dan nasi lemak.

Dalam entri tersebut, isteri kepada pelakon Hairul Azreen itu turut memuat naik gambar kuih kegemarannya iaitu pulut panggang. Ujarnya, setiap kali makan kuih tersebut, dia pasti akan teringat kehidupan zaman dahulu.

“Pulut Panggang ni kuih yang terlalu nostalgik untuk saya, memang kalau makan, terus akan dibawa ke zaman Mama Daddy meniaga tepi jalan jual kuih dan nasi lemak.

“Maybe sebab takde masa lain Mama akan buat pulut panggang ni. Sampai sekarang dah tak makan dah sebab memang Mama takde buat dah. Cuma time nak meniaga dulu tu je. Dan Mama buat memang sedap sungguh sungguh,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha)

Dalam pada itu, Hanis turut mengucapkan terima kasih buat ibu bapanya yang bersusah payah mencari rezeki untuk membesarkan mereka adik beradik.

“Thank you pulun berusaha besarkan kami dalam kes3mpitan. Kami tak rasa kekurangan bila kenangkan kesusahan tu, yang ingat cuma memori kita satu keluarga bahagia bersama,” tulisnya.

Perkongsian Hanis itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut seb4k apabila mendapat tahu Hanis sekeluarga pernah hidup sus4h kerana ada yang menyangkakan keluarganya orang senang.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber :Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.