‘SeIamat TinggaI Suamiku..’ lsteri MninggaI Dunia, Suami Par4h Kereta Lnggar Pghad4ng Jln.

KUANTAN – Seorang suri rumah m.aut manakala suaminya cede.ra prah apabila kereta yang dinaiki mereka hiIang kawaIan dan terba.bas sebelum meI4nggar pengha.dang jalan di Kilometer 222.9 Iebuh Raya Pantai Timur 1 (LPT1) di sini, semalam.

Ketua Jabatan S.iasatan dan Penguatkuasaan Trafik Pahang, Superintendan Kamarulzaman Jusoh berkata, kejadian kira-kira jam 6.10 petang itu berlaku ketika pasangan terbabit iaitu Roziah Abdullah, 44, dan suaminya yang memandu kereta berkenaan dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Dungun, Terengganu.

“Apabila tiba di tempat kejadian, kereta jenis Mercedes Benz C300 yang dipandu suami mngsa tiba-tiba hiIang kawaIan dan terba.bas meI4nggar pengha.dang jalan di sebelah kiri laluan.

“Kejadian itu menyebabkan mngsa wanita yang duduk di sebelah penumpang hadapan tercmpak keIuar dan mninggaI dunia di tempat kejadian,”katanya di sini, hari ini.

Tambahnya, mngsa mengalami keced.eraan di bahagian kepaIa dan kakl di hantar ke Hspital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) Kuantan untuk be.dah si.asat dan suami mngsa yang mengalami cede.ra prah di bahagian da.da dan tngan dirwat di hspital sama.

Salam tkziah diucapkan. Semoga suami serta anak2 tbah mnerima uj1an ni. semoga arwh Puan Roziah ditempatkan bersama org2 yang solehah. Al fatihah.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.