[VIDEO] “Dapat RM1000 Kalau Dapat Tunjuk Bukti Zarina Anjoulie Kena Tahan Kes D4d4h”

Selepas namanya dikaitkan dengan berita pen4hanan seorang selebriti wanita kerana terb4bit dalam penyalahgunaan d4d4h jenis meth4amphet4mine semalam, pelakon Zarina Anjoulie akhirnya tampil membuka mulut.

Anju Nafi Dit4han

Menerusi beberapa hantaran di laman Instagram termasuk Instagram live nya sebentar tadi, Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju menafikan bahawa dia telah dit4h4n polis.

Bagaimanapun, akui Anju, hampir setiap hari dia akan ke balai polis berhampiran namun ia berkaitan dengan isu yang lain.

“Aku kena g4ri ke? Sekarang ini pun aku memang hari-hari pergi balai sebab ada kes yang berjalan dengan benda lain. Jadi ada ke gambar aku ditahan masuk lok4p? Tak.. Ada ke gambar aku kena g4ri? Tak.. sebab jelas aku non stop live dari Isnin aku buat story, aku buat live” ujarnya dalam IG Live

Cabar Netizen Tunjuk Bukti

Dalam pada itu, Anju turut mencabar netizen untuk membuktikan bahawa dirinya telah ditahan reman oleh pihak polis seperti yang tular di media sosial. Jelasnya wang tunai RM1,000 akan diberikan kepada mereka yang berjaya buktikannya.

“Bila masa aku kena reman? Kalau korang pergi IPD Nilai, pergi cari polis aku boleh bagi dan ko call cakap aku kena reman, aku bagi ko RM1000 kalau boleh buktikan aku kena reman okay”

“Ini janji aku. Ada tak bukti aku kena reman? Kalau jamin polis dan sangkut uri.ne pun kau tetap kena masuk lo.kap, faham tak, 12 jam”  tegas Anju

Terdahulu, memetik laporan Sinar Harian, Ibu Pejabat Polis Daerah Nilai telah menahan seorang pelakon wanita pada Isnin selepas didapati positif d4d4h. Menurut Ketua Polis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman berkata, pelakon berusia 34 tahun itu ditahan pada jam 9.15 malam ketika s3rbuan dilakukan di sebuah rumah di Kampung Chalet di sini.

“Pelakon itu dibawa ke Pejabat N4rk0tik Ibu Pejabat Daerah (IPD) Nilai bagi tujuan saringan awal dan mendapati positif d4d4h jenis meth4mphet4mi.ne.

“Kes disi4sat mengikut Se.ks.yen 15(1)(a) Akta D4d4h Berba.ha.ya 1952 dan jika sabit kesalahan hvkvuman maksimum penj4ra dua tahun atau d3nda sehingga RM5,000 atau kedua-duanya,” katanya dalam satu kenyataan pada Selasa.

Beliau berkata, bagaimanapun pelakon itu dilepaskan dengan jami1nan polis.

VIDEO :

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.