Kec0h ada yang katakan kenduri durian ahli politik video lama. Tak boleh berdiam sekali warganet ded4hkan 6 bvkti yang rakaman tu baru je berlaku.

Kec0h Kenduri Durian Ahli P0litik Dikatakan Video Lama, Sekali Netizen Ded4h 6 Bukti Rakaman Itu Baru Berlaku

KUALA LUMPUR: Timbalan Speaker Dewan Rakyat Datuk Mohd Rashid Hasnon menyerahkan kepada polis untuk menyiasat sebarang tidak patuhi prosedur operasi standard, susulan tular video beliau ‘menikmati’ durian tanpa penjarakan sosial.Ahli Parlimen Batu Pahat itu ketika dihubungi Astro AWANI berkata bagaimanapun beliau percaya ‘kenduri durian’ itu bukan video baharu, tetapi terjadi sebelum pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) lagi.Kenyataan dari Timbalan Speaker Dewan Rakyat Datuk Mohd Rashid Hasnon telah menimbulkan kemarahan dalam kalangan warganet. Sebelum ini, tular video Mohd Rashid ‘menikmati’ durian tanpa penjarakan sosial yang dipercayai berlaku di sebuah kebun di Batu Pahat ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Hasil pemerhatian Gempak di laman media sosial, rata-ratanya menganggap jawapan yang diberikan tidak berasas serta tidak logik. Ingin mengukuhkan lagi, warganet tampil dengan bukti-bukti yang menunjukkan rakaman itu baru sahaja berlaku. Anda boleh lihat antara sebahagian respon warganet di bawah.

KANT0I LAK BAJU LIVERPOOL BARU

TERANG TERANG TULIS TARIKH

JENAMA TUDUNG PUN KANT0I

Terdahulu, seorang pengguna akaun Facebook memuat naik satu rakaman majlis kenduri durian dengan kehadiran wakil rakyat yang didakw4nya sebagai timbalan speaker. Ketua polis Daerah Batu Pahat ACP Ismail Dollah dalam satu kenyataan susulan berkata, satu laporan polis telah dibuat dan kertas siasatan telah dibuka bagi menyiasat kejadian dalam video berkenaan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber : Gempak via theupdatenews24.com