Netizen Puji Tindakan Isteri Azhar Sulaiman, Tenang Bantu M4ngsa Kereta Terb4bas

Masa musim huj4n ni, memang agak tinggi ris1ko bila membuat perjalanan menaiki kereta, lebih-lebih lagi di selekoh yang taj4m atau ketika jalan raya basah.

Baru-baru ini, anak kepada pelakon Azhar Sulaiman, Leona telah memuat naik satu video di Twitter menunjukkan sebuah kereta yang rosak tervk akib4t terbabas dekat satu selekoh di Kuala Lumpur.

Dalam video tersebut, dapat dilihat kenderaan di hadapan kereta Leona dan ibunya itu dalam keadaan terbalik selepas terb4bas dan tergelincir di laluan tersebut.

Dapat juga dilihat seorang wanita dari dalam kereta yang terb4bas tersebut cuba untuk keluar dari tingkap kenderaannya.

Video:

Namun, apa yang menjadi perhatian netizen adalah tindakan isteri Azhar Sulaiman, Chempaka Emalin Pahamin yang tak teragak-agak keluar dari keretanya bagi membantu m4ngsa kemal4ngan walaupun diketahui agak bah4ya untuk berada di atas jalan raya yang penuh dengan kenderaan lain.

Bukan tu sahaja, gaya Chempaka berjalan tenang ke arah kenderaan yang terb4bas itu turut mendapat pujian netizen.

Komen Netizen:

 

 

 

Menurut Leona, ibunya dan makciknya yang turut bersama mereka dikatakan telah berjaya membawa m4ngsa keluar dari keretanya itu namun keadaan sebenar m4ngsa tak diketahui.

Untuk pengetahuan korang, isteri Azhar Sulaiman ni merupakan orang kuat dalam Persatuan Pandu Puteri Malaysia tau dan antara salah satu tugas Pandu Puteri adalah sentiasa membantu orang.

Nasib baik ada orang yang berani macam ibu Leona ni. Salute!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.